  • Data: 2009-09-16 10:32:50
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ależ ja nie wątpię że Leica może być dla kogoś dobrym wyborem. Jest
    jedną z wielu opcji na rynku ale z pewnością nie wyznacza standardów
    które miałby być niedostępne dla innych producentów. Jest to klasyczny
    aparat mocno osadzony w tradycji fotografii i nie zamierzam tego
    podważać. Zgodzę się że jest to dobry wybór jeśli chodzi o lokatę
    pieniędzy i chyba nie podważysz tego że odgrywa tu dużą rolę rynek
    kolekcjonerski. Jeśli chodzi o sekciarstwo to daleki jest do oceniania
    użytkowników Leica przez pryzmat twojej osoby czy Nieznajomego, jest tam
    wiele nazwisk takich jak Elliott Erwitt czy Rene Burri które też z
    pewnością działały jak lep na muchy dla zamożnej klienteli.
    Chce zaznaczyć i pisałem już to w pierwszym poście że jestem daleki od
    zwiastowania jakiegoś nowego etapu w fotografii w związku z nową
    premierą w systemie M. Reszta dyskusja to był wynik twojego ataku na
    moją osobę, ataku w którym nie było żadnych zmierzalnych faktów a
    jedynie osobiste wycieczki.

    > te aparaty nie bily nigdy rekordow w szybkostrzelnosci zdjec
    > ale byly niezalezne od baterii , mialy jasny b , jasny obraz na
    > matowce. Gdybys kiedys mial lustrzanke w rekach to zobaczylbyc co
    > oznacza duza jasna matowka.

    No widzisz i znów dajesz upust swojemu prostactwu. Znów coś zakładasz
    kompletnie nie znając mojej osoby mimo że za moment piszesz:

    > Wybacz ale piszesz o rzeczach ktorych nawet nie znasz dokladniej z
    > opisu.
    > wszelkie poglady na ten temat sa tylko wytworem twojej fantazji.

    Widzisz ciągle snujesz fantazje na temat mojej osoby i ciągle coś
    insynuujesz. Masz jakąś obsesje. Muszę cię rozczarować ale pierwszym
    aparatem jakim świadomie robiłem zdjęcia to była Praktina FX, miałem
    wtedy 10 lat i wykonałem cały proces od naświetlenia kliszy, poprzez jej
    wywołanie i do odbitek w łazience na Krokusie. Wszystko pod opieką ojca.
    Ale Ty znów napiszesz że Parktina FX to nie był prawdziwa lustrzanka bo
    coś tam, a Krokus to tylko aspirował do bycia powiększalnikiem. Wcale
    się bym nie zdziwił jak dodasz że mój ojciec to był niedouczony prostak
    bo nie przekazał mi należytego szacunku dla tak legendarnej marki jak
    Leica. Powiem Ci tak że osobiście się dla mnie ciągle kompromitujesz, bo
    jak byś był dojrzałym facetem z dorobkiem i doświadczeniem to byś
    nadawał na zupełnie innych falach, ale to dla ciebie abstrakcja.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.