  • Data: 2009-09-16 14:31:21
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > takie dyskusje , prowadzone w tym stylu w jakim ja prowadzisz
    > zamieniaja sie z dyskusji merytorycznej w osobiste utarczki.
    > to mnie nie interesuje,

    Zobacz jak jesteś mało konsekwentny. Najpierw coś bredzisz pod moim
    adresem, wylewasz wiadro pomyj uzasadniając to jakoby bym pisał jakieś
    inwektywy pod adresem użytkowników systemu M. Kiedy proszę Cię o cytat
    zmieniasz się nagle w pana kulturalnego i ucinasz wątek. Co wystraszyłeś
    się bo znów wychodzisz na durnia jak wątku o prawie unijnym, L-ce 28-70
    2.8 i ostatnim illydycznym hicie. Na prawdę słabiutko.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.