  • Data: 2009-09-16 11:10:54
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > praktina to byla lustrzanka jednoobiektywowa w formie poor.
    > bez lustra samopowrotnego , pryzmatu pentagonalnego , bez symulacji
    > przyslony z lupka do oceny ostrosci na matowce,
    > a wiec lustrzanka jakby w stadium in statu nascendi

    Patrz a mimo wszystko robi zdjęcia ;) cud że się w ogóle da tym pracować ;).

    > Ja tylko oponuje ze stanowiskiem ktore proboje oceniac ludzi przez
    > pryzmat posiadanej marki aparatu.

    do tego pijesz?
    On 16 Sep., 11:15, cichybartko <c...@g...com> wrote:
    > Po obcowaniu z Tobą wręcz odczuwam lęk nawet przed kontaktem nawet na

    to się tyczyło Ciebie a nie użytkowników Leica. Ale proszę o konkretny
    cytat gdzie bym miał szkalować użytkowników tego systemu.

    > do reszty nie chce mi sie ustosunkowywac , gdyz wszystko juz zostalo
    > wczesniej powiedziane.

    No tak wycofuj się. Posta niżej Ci napisano że te wszelkie twoje
    folderowe hasła można przypisać wielu produktom.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.