  • Data: 2009-09-16 07:35:43
    Temat: Re: Test M9
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-16 08:12:00 +0200, Nieznajomy <j...@g...pl> said:

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale w powyższej wypowiedzi sam sobie
    > zaprzeczasz.
    >
    > "bo niemcy zupełnie nie nadążali
    > za rozwojem techniki, która niosła sobą wyraźny skok użytecznoś
    > ci."
    >
    > vs.
    >
    > "obok Leici, zostawianej do "zadań specjalnych","
    >
    > Czyli ten skok użyteczności to tak jakby na wyrost, skoro nie załatwia
    > zadań specjalnych....

    Nie ma tu żadnej sprzeczności, bo w tych "zadaniach specjalnych" jednym
    z podstawowych wymagań jest "czerwona kropka na korpusie". Owszem,
    bywały sytuacje, gdzie M-ki miały praktyczne zalety, jak cicha migawka
    czy rozmiary, ale realnie patrząc to margines. Zresztą Leica nie
    kończyła się wtedy na M.

    de Fresz