  • Data: 2009-09-12 12:53:07
    Temat: Re: Test M9
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 21:45:35 +0200, Krzychu napisał(a):

    > Nie wiem skąd się bierze ta agresja części piszących na grupie i to nawet w
    > stosunku do wypowiedzi XX YY, które są merytoryczne i neutralne
    > emocjonalnie. I żeby to jeszcze były rzeczowe argumenty w dyskusji a tu
    > królują wypowiedzi ad personam.

    Inne grupy pewnie czytamy, ale to z pewnością wina news-serwera mojego
    dostawcy ;).

    Z Adamem się kilka razy starłem na argumenty, ale i tak cenię go za
    wiedzę, umiejętności i chęć by to przekazywać dalej (choćby tutaj na
    grupie). I mimo różnic zdań w pewnych kwestiach (DVD backup roolz ;P),
    to się wcale nie dziwię jego awersji do buca, który nie wyciera kaloszy
    wchodząc na cudze dywany, a do tego twierdzi, że tak ma być, bo jego
    kalosze ważniejsze niż czyjeś dywany (takie dość nędzne porównanie, ale
    lepszego nie mam ;P).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski