  • Data: 2009-09-12 13:33:55
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > no wlasnie - piszesz ze mozesz a okazuje sie ze jednak nie mozesz.

    Nigdy nie twierdziłem że na wszystkim się znam i wszystko w życiu
    posiadałem, ale chyba nie będziesz się głupio upierać że wspomnianymi
    aparatami nie fotografowano w gorszych warunkach oświetleniowych. I
    znowu Twój styl wychodzi, robisz znów jakieś wycieczki osobiste. Skoro
    jesteś taki merytoryczny to napisz dla potomnych że Olympus OM
    kategorycznie się nie nadaje do fotografowania w gorszych warunkach
    oświetleniowych w przeciwieństwie do systemu M Leica.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.