  • Data: 2009-09-12 17:06:45
    Temat: Re: Test M9
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sep., 09:04, "aadax" <k...@w...pl> wrote:
    > ...a propos - dalmierzy - nasunęła mi się uwaga. Ilość zdjęć spapranych w
    > stosunku do cyfry (kompozycja, artystydcznie itd - nie technicznie) jest
    > drobnym procentem. Prawie wszystkie fotki z dalmierza są "jadalne" w
    > przeciwieństwie do "cyfry". Zaznaczam - nie znam serii "M", robię G1.
    > Oczywiście zarobkowo wykorzystuję tylko cyfrę. Może dlatego, że dalmierz
    > wymaga myślenia, powoduje mały odsetek odrzutów, nie ma mechanicznego
    > trzaskania (używam SFX-a lub deltę 100) Też to jest ciekawe. Pozdrawiam R.

    tutaj ciekawa historia:

    http://www.google.com/imgres?imgurl=http://webh01.ua
    .ac.be/elmc/website_FL/im_kodak/contaxG1.jpg&imgrefu
    rl=http://webh01.ua.ac.be/elmc/website_FL/Zeiss_eng.
    htm&h=227&w=307&sz=18&tbnid=KcrQca2gD4danM:&tbnh=87&
    tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dcontax%2Bg1&usg=__JF9PBe
    zwsg2ArxPrJY3krzM4jOA=&ei=s9OrSuK_BMnDsgbIvLD2Bw&sa=
    X&oi=image_result&resnum=5&ct=image

    czy g1 ma dalmierz w lunetce ?
    gdyz to jest aparat z AF.