  • Data: 2009-09-12 16:20:15
    Temat: Re: Test M9
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sep., 17:00, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > To była przenośnia, Ty po prostu szukasz argumentu na siłę, równie
    > dobrze mogę żądać od Ciebie portfolia wykonanego systemem M. Proszę są
    > zdjęcia o które prosiłeś:http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa/2
    864961163/http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa/
    2871422633/http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa
    /2874257291/http://www.flickr.com/photos/giulia_ross
    a/2883853321/http://www.flickr.com/photos/giulia_ros
    sa/2869270971/

    > to samo mogę pisać o systemie OM ;) chyba że podasz mi wiarygodne testy
    > które potwierdzą twoją tezę o boskości systemu M ;).
    >
    > Ale kończę bo Ty naprawdę masz taką taktykę że sprowadzasz do swojego
    > poziomu, co już Ci się raz udało w tym wątku. Do KF nie zamierzam Cię
    > wrzucać bo bym sobie odebrał kawał dobrego humoru ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    Twoj problem polega na tym , ze nie potrafisz samodzielnie myslec-
    myslisz cytatami .
    jesli czegos wczesniej w sieci nie znalazles to nie wyobrazasz sobie ,
    ze cos takiego moze zachodzic.
    nie sadze zeby w wymianie kilku ostatnich postow , ktos kto
    obiektywnie z zewnatrz uwaznie przeczytal Twoje argumenty uznal
    iz piszesz rzeczowo. Nie sadze tez ze piszesz zabawnie , raczej to
    smutne iz mozna byc jednoczesnie tak nierzeczowym , aroganckim i
    upartym.
    Zabierasz glos w sprawie , o ktorej nie masz najmniejszego pojecia,
    Jestem absolutnie przekonany , ze nigdy nie miales emki w reku , tak
    jak bylem przekonany ze nie zrobisz zdjec OM czy FM gdyz ich po prostu
    nie masz i dzisiaj nie sa latwo dostepne,
    Watpie czy kiedykolwiek miales lustrzanke w reku , choc moze jakas sie
    trafila , w sumie to popularne i tanie urzadzenia,
    Dyskusji do swojego poziomu nie sprowadzilem jeszcze - jest on dla
    Ciebie absolutnie niedostepny.
    Za kilka lat zglos sie w tym temacie to podyskutujemy rzeczowo - na
    razie to co robisz przelewanie z proznego w puste.