    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tesla leci w kosmos.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 7 Feb 2018 17:25:52 +0100

    Wed, 7 Feb 2018 16:45:01 +0100, nadir

    > To nie Ty wypłakujesz się na grupach, że któryś z sąsiadów pali węglem?
    > A przecież sąsiad wypuszcza tego "jakby ziarnko piasku podzielić na
    > milion części, a potem wrzucić to na Sacharę."

    Bzdury piszesz aż w zębach trzeszczy. Nie pierwszy raz zresztą.

    > Tu piszą:
    > https://www.theverge.com/2018/2/6/16983744/spacex-te
    sla-falcon-heavy-roadster-orbit-asteroid-belt-elon-m
    usk-mars
    > że miał wlecieć przynajmniej na orbitę Marsa.
    > No ale podaj linki do tych jedynie prawidłowych i koszernych wiadomości.

    Mam ci podawać link do czegoś co nie było stwierdzone? Dobrze się czujesz?
    To ty mi pokaż link do źródła SpaceX gdzie tak było stwierdzone, bo ja nic
    takiego nie widziałem i nadal nie widzę. Mieli założenie przetestować
    rakiety, wywalając ładunek poza orbitę ziemi wysyłając go w KIERUNKU Marsa.
    Nie na Marsa, nie na orbitę Marsa, tylko w *KIERUNKU* Marsa by wylądować
    ostatycznie na orbicie heliocentrycznej wokół słońca. Plan wykonany i już.
    A ty widać gówno wiesz a jeszcze do tego powielasz bzdury. Potem się
    dziwić, że syf informacyjny panuje.

    > Ekstra.

    Owszem. Wielokrotnie obniży to koszty, co pozwoli wynosić w kosmos
    przeróżne urządzenia (np. teleskopy czy choćby satelity z których m.in. ty
    codziennie korzystasz, hipokryto) znacznie taniej. Że to nie robi na tobie
    żadnego wrażenia niewiele znaczy.

    --
    Pozdor
    Myjk