  • 71. Data: 2016-04-02 13:12:11
    Temat: Re: Tesla
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 31 Mar 2016 22:42:51 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > Akurat jesli chodzi o zasieg...;-)

    Mnie 300km spokojnie by wystarczyło do obsłużenia ponad 90% moich obecnych
    potrzeb. 500km oferowane przez TP85D zapewniłoby 95%. Tylko obecna cena
    pojazdu i brak "stacji" na obsłużenie pozostałych 5% przypadków stoją na
    przeszkodzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2016-04-02 13:21:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 31 Mar 2016 11:59:11 -0700 (PDT), a...@g...com

    > Musi jeszcze wydawać spod maski przyjemne dźwięki :)

    Podejrzewam, że jesteś niestety w mniejszości. :P Większość dąży do tego,
    aby mieć auto jak najbardziej ciche -- i po to m.in. wydają sporo kasy na
    auta segmentu D+ które kabinę separują od hałasu silnika.

    Ja zresztą też o niczym innym nie marzę jak cisza w aucie -- szczególnie
    jak trzeba "depnąć", albo z drugiej strony, stanąć na światłach. Hałas
    silnika to niemiły uboczny efekt technologi spalinowej i aby rychły jej
    koniec nastąpił. :P Co zresztą ciekawie by się odbiło na świecie. Ruskie i
    araby by się nieźle obsrały jakby kasa za to czarne gówno by przestała
    płynąć takim strumieniem jak obecnie...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 73. Data: 2016-04-02 13:25:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    koniec nastąpił. :P Co zresztą ciekawie by się odbiło na świecie. Ruskie i
    araby by się nieźle obsrały jakby kasa za to czarne gówno by przestała
    ---
    A elektrownie słoneczno-wiatrowe ? :-)

  • 74. Data: 2016-04-02 13:36:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-02 o 09:29, ddddddddd pisze:
> [...]
    ostki/magazyn-energii-tesli-zrewolucjonizuje-rynek)

    > ale energię ze słońca to raczej w dzień masz, a auto jednak wolałbyś
    > ładować w nocy...

    Ty się go spytaj jaki ma teraz magazyn energii skoro tesli
    jeszcze nie kupił. :-)

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2016-04-02 16:44:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > (http://panele-fotowoltaiczne.pl/fotowoltaika-ciekaw
    ostki/magazyn-energii-tesli-zrewolucjonizuje-rynek)

    :-)

  • 76. Data: 2016-04-02 16:46:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message

> [...]
    > taniość eksploatacji i wystarczy im już nawet 10s do setki.
    > Samochód elektryczny spełnia wszystkie te warunki, bezawaryjny napęd, brak
    > skrzyni biegów, sprzęgła, bezszczotkowy silnik w którym co najwyżej
    > łożyska mogą się skończyć, właściwie taki samochód z dobrych jakościowo
    > komponentów nie ma prawa się zepsuć, bo nie ma się co w nim zepsuć (no
    > może poza zawieszeniem na polskich drogach). Kwestią czasu jest tylko
    > udoskonalenie jego zasilania, czy to będą jakieś ogniwa wodorowe, czy
    > jakieś nowe super akumulatory ładujące się jak mega kondensator, czy mikro

    Otóż to.

    > Szejkowie już o tym wiedzą i kombinują w co zainwestować swoje petrodolary
    > by mieć w przyszłości z czego żyć.

    O, czytałeś o Arabii Saudyjskiej idącej w ślady Norwegii w dziedzinie
    inwestycji?

  • 77. Data: 2016-04-02 16:48:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
> [...]
    > aby mieć auto jak najbardziej ciche -- i po to m.in. wydają sporo kasy na
    > auta segmentu D+ które kabinę separują od hałasu silnika.

    Dokładnie się zgadzam. Hałasu silnika nie potrzebuję.
    Chcę aby auto było jak najcichsze - lubię ciszę.
    W ciszy mogę wtedy słuchać radyjka, jakiegoś ciekawego
    słuchowiska. Bez przekrzykiwania hałasu silnika radiem.

    :-)))

  • 78. Data: 2016-04-02 16:49:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message

    > W Polsce to nie przejdzie, bo jak niby taką Tesle zatankować za 10zł? z
    > tego co obserwuję po stacjach samochody często tankuje się za 20/50zł
    > a nie do pełna ;)

    Ale Teslę zatankujesz do pełna za 50zł...

  • 79. Data: 2016-04-02 16:49:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik ddddddddd d...@f...pl ...

    > Tylko ci co nie umieja liczyc i nie szanuja swojego czasu. :)

    A może podrywają jakąś miłą kasjerkę na stacji?

  • 80. Data: 2016-04-02 16:50:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Thu, 31 Mar 2016 11:24:06 -0500, Pszemol

    > Widzę. Widzę, że cofnęli albo będą cofać przywileje na elektryki.

    > Jakoś ruchów w środkowoeuropejskim "świecie" nie zanotowałem. U ans nadal
    > promuje się hajcowanie węglem w piecach w celu ogrzania domów, a próby
    > ukrócenia (choćby poprzez umiejętne spalanie tego paliwa) są torpedowane.

    Nastała kadencja ciemnogrodu...