  • 1. Data: 2016-03-29 21:31:35
    Temat: Sprzedałem w końcu
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Od roku sprzedawałem CL'a. V12 Biturbo sprzedać to prawie nie
    jest możliwe. Jednak w końcu trafił się pasjonat i auto pojechało
    do DC. I wiem, że są poważniejsze problemy niż auto, np. dziecko
    chore na raka, ale mam poważny problem jakie wybrać kolejne auto.
    BTW za miesiąc na teneryfę pojedzie R. Turbinie już nie będę kręcił
    kilometrów.

  • 2. Data: 2016-03-29 22:52:54
    Temat: Re: Sprzedałem w końcu
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.03.2016 o 21:31, megrims pisze:
> [...]
    > do DC. I wiem, że są poważniejsze problemy niż auto, np. dziecko
    > chore na raka, ale mam poważny problem jakie wybrać kolejne auto.

    Kup wreszcie coś porządnego, a nie tylko ten niemiecki szajs.
    Maserati np. rozbudowało ciekawie ofertę.....

  • 3. Data: 2016-03-29 23:18:41
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > chore na raka, ale mam poważny problem jakie wybrać kolejne auto.
    maybach, uzywki w starej budzie od 60k euro.
    a nowy to sam wiesz...
    bentley,
    RR?
    jest tego troche....

  • 4. Data: 2016-03-30 04:45:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > chore na raka, ale mam poważny problem jakie wybrać kolejne auto.
    > BTW za miesiąc na teneryfę pojedzie R. Turbinie już nie będę kręcił

    Teslą S już jeździłeś?

  • 5. Data: 2016-03-30 05:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...pl ...

> [...]
    > chore na raka, ale mam poważny problem jakie wybrać kolejne auto.
    > BTW za miesiąc na teneryfę pojedzie R. Turbinie już nie będę kręcił

    Jak chcesz to moge ci sprzedaz citroena ZX - wiem ze bedziesz dbał, wiec
    poszedłby w dobre rece.
    Zainteresowany?

  • 6. Data: 2016-03-30 12:26:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 21:31, megrims pisze:
    > Od roku sprzedawałem CL'a. V12 Biturbo sprzedać to prawie nie
    > jest możliwe. Jednak w końcu trafił się pasjonat i auto pojechało
    > do DC.

    W święta widziałem takie w DC, wlokło się strasznie :)
    Może to twoje ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-03-30 22:04:51
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    To może Cię zainteresować:
    http://powiekszanie.com.pl/powiekszanie_prozniowe.ph
    p?gclid=Cj0KEQjw8u23BRCg6YnzmJmPqYgBEiQALf_XzR0tyHXu
    QGEeeb2K3sHzLY_1Z7jK7U7Y-wDqPuM3HCgaAjts8P8HAQ

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2016-03-30 22:40:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>