  • 1. Data: 2016-03-29 14:11:58
    Temat: czy odpowiednia zamiana
    Od: mietek <m...@m...mm>

    Witam Kolegów
    Do tej pory używałem do silnika olej Organika 10w40 teraz mam problem z
    kupnem tego oleju i postanowiłem go zastąpić shell helix HX7.
    Nie znam tego oleju, sugerowałem się tylko ceną, czy to będzie dobra
    zamiana, macie swoje zdanie.
    Mietek

  • 2. Data: 2016-03-29 15:45:53
    Temat: Re: czy odpowiednia zamiana
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mietek pisze tak:

    > Witam Kolegów

    koledzy to są na elektrodzie
    w wojsku, w pracy i na grupach nie ma kolegów :)

    > Do tej pory używałem do silnika olej Organika 10w40 teraz mam
    > problem z kupnem tego oleju

    http://tinyurl.com/zbo9qps
    http://tinyurl.com/zsbnzud

    56zł, kupisz trzy dostawa za free

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-03-29 16:42:50
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2016-03-29 o 15:45, PiteR pisze:

    > koledzy to są na elektrodzie
    > w wojsku, w pracy i na grupach nie ma kolegów :)

    > http://tinyurl.com/zbo9qps
    > http://tinyurl.com/zsbnzud
    >
    > 56zł, kupisz trzy dostawa za free

    taki jesteś wspaniały :) ale nic nowego się nie dowiedziałem, czytaj
    pytanie ze zrozumieniem :)

  • 4. Data: 2016-03-29 18:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mietek m...@m...mm ...

    > taki jesteś wspaniały :) ale nic nowego się nie dowiedziałem, czytaj
    > pytanie ze zrozumieniem :)

    Pisałes, ze nie mozesz kupic organiki, kolega podał ci linki sklepów a Ty
    piszesz ze nic sie nie dowiedziałes i dodatkowo sugerujesz brak
    umiejetnosci czytania.
    Z takim podejsciem...

  • 5. Data: 2016-03-29 23:48:43
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "mietek" <m...@m...mm> napisał w wiadomości

    > taki jesteś wspaniały :) ale nic nowego się nie dowiedziałem, czytaj
    > pytanie ze zrozumieniem :)

    O ile nie zgadzam się z PiteRem co do opinii na temat kolegów ;-), o tyle
    mogę stwierdzić, że sam nie potrafisz określić czego chcesz...

    W wątku wyraźnie zainicjowałeś dwa problemy:

    1. problem z zakupem oleju Organika
    2. wybór z wyborem zamiennika

    PiteR udowodnił, że Twój problem z zakupem Organiki jest wydumany.

    Musisz zatem podjąć męską decyzję i przyznać sam przed sobą, że chcesz
    przejść na inny olej, a nie strofować PiteRa, że odpowiedź Ci się nie
    podoba.

    A już tak na marginesie jak lałeś olej mało znanej marki (mimo, że Organika
    często robi oleje dla mniej lub bardziej z znanych marek), to przejściem na
    znaną markę, silnika nie zatrzesz.

    Pytanie jest z gatunku: do tej pory jadłem jajka z Biedronki, teraz nie mogę
    ich kupić i postanowiłem je zastąpić jajkami z fermy XXX, czy to będzie
    dobra zmiana...

    Wiwo

    Wiwo

  • 6. Data: 2016-03-30 00:07:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Wiwo pisze tak:

    > O ile nie zgadzam się z PiteRem co do opinii na temat kolegów ;-),
    > o tyle mogę stwierdzić, że sam nie potrafisz określić czego chcesz...

    co? nawet na elektrodzie nie ma? :(

    > PiteR udowodnił, że Twój problem z zakupem Organiki jest wydumany.

    hmm udowodnił, jako Król Promocji mam takie skrzywienie, że lubię
    wiedzieć gdzie coś kupić i gdzie kupić tanio. To raczej porada.

    A jeśli mietek nie chcesz wiedzieć gdzie kupić albo doskonale wiesz
    gdzie tylko chcesz pobić pianę o olejach no to cóż, może ktoś podejmie
    temat.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2016-03-30 00:40:56
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > co? nawet na elektrodzie nie ma? :(

    No cóż, jeśli czyjeś życie ogranicza się do elektrody, to być może...

    Ja mam w pracy kilku kolegów i to całkiem niezłych, kilku aspiruje do miana
    przyjaciół.

    Rozumiem jednak, że nie każdy ma tyle szczęścia.

    Wiwo

  • 8. Data: 2016-03-30 14:06:05
    Od: mietek <m...@m...mm>

    Na co ja liczyłem????????, cóż musi być gdzieś brudno.

  • 9. Data: 2016-03-30 17:21:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na co ja liczyłem????????, cóż musi być gdzieś brudno.

    to posprzątaj

  • 10. Data: 2016-03-31 00:37:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 17:21, sirapacz pisze:

    > to posprzątaj

    Ej, no bez przesady.
    Nie wzięliście pod uwagę, że mietek mógł już nowy olej kupić, albo już
    się właściwie zdecydował i tylko pyta, czy się takowy nada. A czepiacie
    się słówek.

    Ale co do meritum, to się nie wypowiem ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm