  • 191. Data: 2016-04-05 18:41:48
    Temat: Re: Tesla
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > teraz to już ciężko znaleźć w DC

    Aczkolwiek się zdarzało jeszcze niedawno - mi chyba na Bitwy
    Warszawskiej przed Al Krakowska w stronę Banacha. Z tym, że to nie do
    końca tak, że głupieje kompletnie. Głupieje jak ty również zgłupiejesz i
    odpuścisz. Jak trzymasz to po chwili zaczyna hamować sprawnie. Choć nie
    wiem, czy bez ABS nie byłoby też tak samo słabo.
    ---
    Hehe, to BAS trzeba mieć

  • 192. Data: 2016-04-05 18:57:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > O to to to. Z tym, ze ponoc przerwa tylko godzine.
    > Ale w imie czego mam godzine wczesniej wstac
    > i godzine pozniej wrocic ?

    Godzinę zajmuje zatankowanie całego banku aku w Tesli Model S.
    Czyli od zera do pełna. O ile Twoja trasa nie wymaga dwu pełnych
    zasięgów to wystarczy że podładujesz baterię 10-15 minut do tych
    30-40% i jedziesz dalej, do następnego przystanku, i następnego
    relaksu z rozprostowaniem nóg. Bez pośpiechu, bez popyrtania...
    Przecież nie jedziesz na jakieś kuźwa taksówce na akord tylko na urlop :-)
    ---
    I po ...ja mam tankować do 30% a nie do 100% ? Zatankuję oczywiście do 100.
    I teraz ... masz stację tankowania na tej autostradzie, podjeżdżasz a tam
    ... kolejka na 6 samochodów. No nie wmawiaj mi, że nie ma kolejki bo wiem
    jak ostatnio na autostradzie tankowałem. 6 Tesli to ... 6h czekania. No ...
    6 nie będzie nigdy bo chętnych na taką przygodę raczej w ogóle nie
    znajdziesz. Kupią normalne samochody.

    > A ile tych fast ladowarek bedzie i ile przyjdzie poczekac w kolejce ?

    Myślę że z czasem ich będzie coraz więcej...
    ---
    Ehe, może być tylko gorzej. Dzisiaj jeszcze nie ma kto tankować, ale ileś
    tych Tesli jednak sprzeda się i będzie jak wyżej.

    Oby powstał jakiś standard wtyczek aby nie było jaj jak
    z ładowarkami Samsunga nie pasującym od tych Motoroli.
    ---
    A najlepiej jakby trakcję pociągnęli po całym kraju :-)

  • 193. Data: 2016-04-05 21:20:43
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-04-05 18:57:11 niejaki re napisał:
    > I teraz ... masz stację tankowania na tej autostradzie, podjeżdżasz a tam
    > ... kolejka na 6 samochodów. No nie wmawiaj mi, że nie ma kolejki bo wiem
    > jak ostatnio na autostradzie tankowałem.

    ostatnio jak przy autostradzie zatrzymałem się na chesburgera to naliczyłem
    20 słupków szybkiego ładowania tesli - sądzisz że przyjedzie w jednym
    czasie (20x5) 100 samochodów żebyś był tym 6-tym w kolejce?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 194. Data: 2016-04-05 21:43:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.04.2016 18:41, re wrote:

> [...]
    > odpuścisz. Jak trzymasz to po chwili zaczyna hamować sprawnie. Choć nie
    > wiem, czy bez ABS nie byłoby też tak samo słabo.

    Akurat _wydaje_ mi się, że _aktualnie_ tego nie potrzebuję. Choć cholera
    wie, bo wcześniej miałem zakodowane we łbie, że w razie "W" wciskać w
    podłogę i nie przeszkadzać w robocie ABS, ale teraz mam moto bez ABS,
    więc mi się na nim już nie mogę cisnąć do oporu:( Ale chyba akurat ta
    część przyzwyczajeń mi się nie miesza;)

    Shrek

  • 195. Data: 2016-04-05 21:45:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.04.2016 18:40, re wrote:

    > Na tarce przed skrzyżowaniem potrafi wydłużyć
    > _bardzo_ (zwłaszcza w połączeniu ze słabymi amorkami).
    > ---
    > Wątpię. Te układy na pewno są tak testowane.

    Potrafi słabo hamować na tarce z ABS. Pytanie czy potrafi dobrze bez;)

    Shrek.

  • 196. Data: 2016-04-05 21:46:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.04.2016 21:20, p0li wrote:

    > ostatnio jak przy autostradzie zatrzymałem się na chesburgera to naliczyłem
    > 20 słupków szybkiego ładowania tesli - sądzisz że przyjedzie w jednym
    > czasie (20x5) 100 samochodów żebyś był tym 6-tym w kolejce?

    Supercharger na 20 słupków? Gdzie?

    Shrek.

  • 197. Data: 2016-04-05 23:09:23
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-04-05 21:46:16 niejaki Shrek napisał:
    > Supercharger na 20 słupków? Gdzie?

    a nie pamiętam bo to było z półtora roku temu - ale fotkę mam jakbyś mi nie
    wierzył
    oczywiście w niemczech nie w polsce

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 198. Data: 2016-04-05 23:25:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.04.2016 23:09, p0li wrote:

    > a nie pamiętam bo to było z półtora roku temu - ale fotkę mam jakbyś mi nie
    > wierzył
    > oczywiście w niemczech nie w polsce

    Po prostu mnie to trochę dziwi, bo na mapie z superchargerami to
    dominuje konfiguracja 4, 6 lub 8 .

    Shrek

  • 199. Data: 2016-04-06 01:35:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "p0li"

> [...]

    20 słupków szybkiego ładowania tesli - sądzisz że przyjedzie w jednym
    czasie (20x5) 100 samochodów żebyś był tym 6-tym w kolejce?
    Aż sprawdziłem http://niusy.pl/9pg. 20 punktowych nie znalazłem, ale 8-mio
    tak.

  • 200. Data: 2016-04-06 07:08:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 11:41, Axel pisze:

    > Tylko znowu zużycie paliwa okazało się nie tak rewelacyjnie niskie, jak
    > w zapowiedziach...

    Piszesz o Priusie - znam to :)
    Ampera działa na innej zasadzie - silnik pracuje w swoim najlepszym
    trybie i jedynie powyładowuje akumulatory - nie napędza samochodu jak w
    Priusie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om