eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    References: <l3n3gq$f87$1@somewhere.invalid> <l3pe3h$2ca$1@node1.news.atman.pl>
    <l3se2f$mon$1@dont-email.me> <l3sife$994$1@node1.news.atman.pl>
    <l3uj33$dlf$1@news.task.gda.pl> <l3utdm$1t5$1@node2.news.atman.pl>
    <l3v0te$gde$1@news.task.gda.pl> <l41pk9$jtc$1@node1.news.atman.pl>
    <l49d5m$run$1@news.task.gda.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 23 Oct 2013 21:13:39 GMT
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1382562819 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 77.253.217.116:37845
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2487
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653721
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Marek Borowski napisał:

    >>>> W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć
    >>>> diametralne znaczenie dla kupującego.
    >>>
    >>> Demagogizujesz. IMO w wiekszosci przypadkow to po prostu
    >>> szukanie oczednosci w niewlascimym miejscu.
    >>
    >> Dać się ojebać?
    >
    > Ojebanie to jest wtedy jak za sok ktory kosztuje 5 PLN zaplacilbys
    > 500 PLN.

    Dlaczego?! Różnica w cenie jest na tyle wyraźna, że trudno ją przeoczyć
    i nikt tego nieświadomie nie zapłaci, co chyba jest warunkiem koniecznym
    zaistnienia "ojebania". Takie transakcje sprzedaży dóbr po ceniach
    wielokrotnie przekraczających wartość też oczywiście się zdarzają, ale
    to jest całkiem inny model handlu. W tym modelu obie strony są równie
    zadowolone (kupujący się cieszy, że nie jest jako ten klient Biedronki,
    co to płaci 5 PLN za towar warty 4,90 PLN).

    > Powtorze teze, bo chyba niezrozumiales: wg. mnie drobne roznice
    > w cenie nie wynikaja z celowego dzialania hipermarketu a
    > balaganu i podejsciu pracownikow. Sytuacje sa na tyle rzadkie
    > a roznice w cenie tak male, ze szkoda czasu na bicie piany.

    Ale to jest teza błędna. Nie potwierdzają jej również same hipermarkety,
    które twierdzą, że ich marże są minimalne, a każdy grosz, to wielka
    różnica i podstawa całego biznesu.

    > Co innego gdyby to bylo celowe dzialanie.

    No to może to jest co innego?

    Jarek

    --
    Osculati, Osculati...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: