  • Data: 2013-12-12 22:30:18
    Temat: Re: Termopara - jak to używać
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.12.2013 22:07, k...@g...com wrote:

    >Nie da się bo lampa naftowa ma za mało mocy.

    Wtrącę się do tej inteligentnej dysputy, ale co to według Ciebie znaczy,
    że "lampa naftowa ma za mało mocy"? Czy jak wezmę żarówkę 50W i
    stwierdzę, że mi słabo świeci to potem już o każdej żarówce powiem, że
    "żarówka ma za mało mocy"? Przejrzałem sobie na szybko różne lampy
    naftowe i widzę, że są takie co mają po kilkaset wat. Skoro generator
    był produkowany i używany, to znaczy, że jednak to działało i zapewne
    jego wydajność zależała w dużej mierze właśnie od użytej lampy.

    Jakub Rakus