    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Termometr do telefonu (OT)
    Date: Thu, 31 Mar 2016 17:34:39 +0200

    W dniu 31.03.2016 o 11:00, Budzik pisze:
    > Przepraszam a OT - mysle ze lekki bo jednak w temacie nawiązującym do
    > telefonów.
    >
    > Czy można kupić termometr ktory przekazywałby odczyt do telefonu z
    > androidem? Pewnie mozna, bo na allegro widze smartwatche z termomentrem ale
    > mnie chodzi o sam czujnik.
    ale jak "przekazywał" BT? czy jakoś kabelkiem?

    > Chciałbym podłączyć do smartfona kilka sztuk (dokładnie 3)
    Ale po kija do "smartfona". Taki sport czy ma to jakieś zadanie spełniać?
    > Pytanie co z baterią, jak długo wytrzyma w takiej czujce bo jak rozumiem,
    > one łacza sie ze smartfonem przez bluetooth?

    to jak chcesz przez BT to sama transmisja zamorduje baterię w parę dni.
    może w miesiąc...

    > No i pytanie dodatkowe (na szóstke, jak sie kiedys w szkole mówiło) - czy
    > programista androidowy byłby w stanie napisac aplikację, która
    > odczytywałaby te temperatury i coś z nimi zrobiła?
    > Czy to zadanie dla srednio kumatego i kilka godzin pisania czy moze projekt
    > na kilka tygodni dla mega zaawansowanego androidowca?
    To zależy. Wszystko zależy co ten android ma robić. czemu do tego nie
    wykorzystasz arduino?

    ToMasz

    PS ja naprawdę chcę pomóc, ale nie bardzo wiem co chcesz zrobić.
    absolutne minimum to 3 termometry z ekaranami LCD, które będą stały
    przed obiektywem smartfona. Wystarczy zainicjować (i odebrać) rozmowe
    wideo albo rozmowe skypem i już zdalnie widzisz odczyty z termometrów.
    Bez BT, z jedną ładowarką do telefonu na stałe.