  • Data: 2016-03-31 18:43:23
    Temat: Re: Termometr do telefonu (OT)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Od nowa to godzinka - dwie dla srednio kumatego . Ja kiedyś coś
    > podobnego z bt pisałem i mam praktycznie gotowca, mogę Ci za darmo
    > napisać jeśli nie będziesz wydziwiał z funkcjonalnością.
    > BTW to nie dla Ciebie ostatnio pisałem tą aplikację do monitorowania
    > bateri?

    Nie, nie dla mnie, ale w takim rozejrze sie za czujnikiem, odezwe sie jak
    juz bede planował kupic i wydziwiał specjalnei nie bede ale o cos tam
    poprosze ale jednoczesnie nie wyobrazam sobie zeby było za darmo! :)
    Chociaz na dobra flaszke trzeba sie bedzie umówic! Ale to sie dogadamy.
    Dziekuje za propozycje i pomoc.