  • Data: 2016-03-31 19:17:10
    Temat: Re: Termometr do telefonu (OT)
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Mar 2016 16:43:23 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > A inni podają ze lata wytrzyma...

    Bo ten kolega sugerował pewnie na zwykłym bt a nie na beacon low
    energy. Wtedy faktycznie długo bateria nie pociągnie.
    Ja mam zewm czujkę bezprzewodową zasilaną z baterii slonecznej + wew.
    aku nimh r6 na noc, wysyla dane co 1.5 min. chodzo tak już 3 rok bez
    interesiwania się nią. Oczywiście odczyt temp. mam przez diwolne
    urządzenie z przeglądarką www.

    Mam też (jakbyś chciał) gotowca do przewodowego odczytu 10 temp +
    sterowanie on/off w zaleznosci od ustawionej temp. Ale tu już grubsza
    sprawa bo to urzędzenie wymaga dostępu do internetu (ethernet).

    --
    Marek