  • 1. Data: 2013-12-21 19:41:12
    Temat: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy to ma sens?
    http://www.microcenter.com/single_product_results.as
    px?sku=912170

    Panel:

    Display Type LED

    Screen Size 50"

    Native Resolution 3840 x 2160

    Cena w USA: $899.99 netto (z podatkiem 8-9% będzie niecały tysiak USD).

  • 2. Data: 2013-12-21 20:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 12:41:12 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Czy to ma sens?
    > http://www.microcenter.com/single_product_results.as
    px?sku=912170

    4K ? Pewnie nie. Chyba ze jako wstep do 3D.

    Ale ze koszta produkcji podobne, to wciskaja ludziom :-)

    > Panel: Display Type LED

    Jesli dobrze odszukalem: LCD z podswietleniem LED

    J.

  • 3. Data: 2013-12-21 20:23:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    px?sku=912170

    > 4K ? Pewnie nie. Chyba ze jako wstep do 3D.
    >
    > Ale ze koszta produkcji podobne, to wciskaja ludziom :-)

    Nie o to mi chodzi... Jeszcze niedawno (patrz wątek z 9-go lipca tego roku:
    "4K Ultra Hight Definition TV") pokazywałem link do witryny SONY gdzie
    taki telewizor 4K był wystawiony za 5 tysięcy dolarów netto...
    Dziś ten sam tv Sony kosztuje "tylko" $3500 netto a inne telewizory
    w tej samej rozdzielczości (nie SONY) masz za mniej niż $1000...

    Moim zdaniem tępo tanienia tej technologii jest szybsze niż tępo
    tanienia LCD, tępo tanienia FHD czy nawet 3D. Czyżby się nie przyjęło?

    > Jesli dobrze odszukalem: LCD z podswietleniem LED

    Oczywiście że LCD. Tak się to jednak nazywa w handlu.

  • 4. Data: 2013-12-21 20:23:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    px?sku=912170

    > 4K ? Pewnie nie. Chyba ze jako wstep do 3D.
    >
    > Ale ze koszta produkcji podobne, to wciskaja ludziom :-)

    > Jesli dobrze odszukalem: LCD z podswietleniem LED

    To po prostu jest proba wymiecenia z polek tego odpadu rynkowego a pszemol
    sie podniecil, cusz srajfon robi sieczke z musku predzej czy pozniej
    http://tnij.org/odpadrynkowy

  • 5. Data: 2013-12-21 20:26:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moim zdaniem tępo tanienia tej technologii jest szybsze niż tępo
    > tanienia LCD, tępo tanienia FHD czy nawet 3D. Czyżby się nie przyjęło?

    tępo kombinujesz chlopcze

  • 6. Data: 2013-12-21 20:51:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 13:23:09 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Moim zdaniem tępo tanienia tej technologii jest szybsze niż tępo
    > tanienia LCD, tępo tanienia FHD czy nawet 3D. Czyżby się nie przyjęło?

    No bo po co to komu ? Do TV ?

    > Oczywiście że LCD. Tak się to jednak nazywa w handlu.

    No coz - prawdziwe LED juz sa na rynku, na razie w telefonach, to
    mysle wkrotce przyjdzie odrozniac.

    J.

  • 7. Data: 2013-12-21 22:03:21
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.12.2013 o 20:23 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> [...]
    >
    > Moim zdaniem tępo tanienia tej technologii jest szybsze niż tępo
    > tanienia LCD, tępo tanienia FHD czy nawet 3D. Czyżby się nie przyjęło?
    I wątpliwe czy się przyjmie, potrzebny jest duży strumień danych (ponad
    100MB/s), nie ma co ogladąć bo nawet Full HD nie jest tym czym powinno być
    (nadawanie z przeplotem). Poza tym aby zobaczyć te 4k to trzeba oglądać
    55" z mniej niż 2m, a wtedy już się źle ogląda bo kąt za szeroki.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2013-12-22 01:10:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No coz - prawdziwe LED juz sa na rynku, na razie w telefonach,
    > to mysle wkrotce przyjdzie odrozniac.

    Już odróżniają - te nazywają OLED, czyli organic-led.

  • 9. Data: 2013-12-22 01:46:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To po prostu jest proba wymiecenia z polek tego odpadu rynkowego a pszemol
    > sie podniecil, cusz srajfon robi sieczke z musku predzej czy pozniej

    ty jesteś taki durny sam z siebie, czy to nabyte ?
    Bogu dzięki, że są filtry w czytnikach...

  • 10. Data: 2013-12-22 01:54:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 21 Dec 2013 20:51:52 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No bo po co to komu ? Do TV ?

    >No coz - prawdziwe LED juz sa na rynku,

    Co to jest "prawdziwy LED" i "nieparwdziwy LED"?... Czy chodzi o
    polityczna poprawnosc producenta?

    A.L.