  • 101. Data: 2013-12-27 00:31:38
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message
    news:52bc93a0$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...

    > W USA "średnia" to 21 Mbps, w Polsce mamy 17, a rządzi oczywiście Azja, a
    > konkretnie Hong Kong: 68 Mbps.
    > Co ciekawe, na trzecim miejscu Top 10 jest... Rumunia.
    > Wychodzi na to, że Pszemol mieszka na Kubie, gdzie jest 2,06 Mbps. ;)

    :-)) chętnie bym tam pomieszkał i ponurkował sobie na ich rafach.

    > Ale wszystko pięknie, choć niezbyt wymiernie, przedstawione jest tutaj:
    > http://www.netindex.com/ Niewymiernie, bo czynników jest sporo.
    > Jakkolwiek niewymiernie, to WTF Włochy? 97 miejsce?!

    Zastanawiam się do czego ludziom w domu prędkości transferu >20Mbit?

  • 102. Data: 2013-12-27 00:34:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Dec 2013 21:37:48 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:
    > Ale wszystko pięknie, choć niezbyt wymiernie, przedstawione jest
    tutaj:
    > http://www.netindex.com/ Niewymiernie, bo czynników jest sporo.
    > Jakkolwiek niewymiernie, to WTF Włochy? 97 miejsce?!

    Ciekawostka jest też na mapce Polski, Trójmiasto zdecydowanie zawyża
    ogólnokrajowa sśrednia.

    --
    Marek

  • 103. Data: 2013-12-27 01:09:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 17:31:38 -0600, Pszemol napisał(a):

    > :-)) chętnie bym tam pomieszkał i ponurkował sobie na ich rafach.

    Chyba da rade, dlugo nie pociagna.
    Albo wyciagniesz polski paszport :-)

    > Zastanawiam się do czego ludziom w domu prędkości transferu >20Mbit?

    Zeby sie filmy z YT w HD nie zacinaly :-P

    Taka technologia, sprzet pozwala na na 20, 40, 100 - to sie daje.
    Czasem sie przydaje - bywam pozytywnie zaskoczony predkoscia
    sciagania, sto megabajtow ... a tu minuta nie mija.
    A druga strona to wrednie wykorzystuje, i teraz jedna strona portalu
    moze miec pare MB.

    J.

  • 104. Data: 2013-12-27 06:21:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chyba da rade, dlugo nie pociagna.
    > Albo wyciagniesz polski paszport :-)

    Jasne... ale odnotuja mnie w kajeciku ze byłem na Kubie... :-)

    > Zeby sie filmy z YT w HD nie zacinaly :-P

    Nie zacinają się już przy 3-4Mbit/sek. 10Mbit/sek pozwoli na ściaganie
    filmów trzem domownikom jednocześnie... Ale po co 20Mbit/sek?
    Nie zawsze ma to sens...

> [...]
    > sciagania, sto megabajtow ... a tu minuta nie mija.
    > A druga strona to wrednie wykorzystuje, i teraz jedna strona portalu

    No ale nikt nic tu nie "daje". Za każdą wyższą półkę szybkości płacisz
    więcej.
    Po co płacić np. 50% miesięcznie aby zamiast minutę ściągać dwie??
    Tak strasznie Ci się spieszy?

  • 105. Data: 2013-12-27 08:42:44
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-27 00:26, Pszemol pisze:
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jasne, jasne... youtuba...
    >
    > Albo stąd: http://annals.org/article.aspx?articleid=1789253

    Czyli panowie stwierdzili że łykanie witamin nie zapobiega chorobom
    serca, nie uchroni przed rakiem i nie polepszy pamięci. Ale przekaz
    idzie w świat że witaminy są zupełnie bez wartości, ba - mogą wręcz
    szkodzić. Tak się biedaczyny martwią o to żeby ludziska bez sensu
    pieniędzy nie wydawali i żeby w zdrowiu żyli.

    Piotrek

  • 106. Data: 2013-12-27 09:49:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Dec 2013 17:31:38 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zastanawiam się do czego ludziom w domu prędkości transferu >20Mbit?

    Kiedyś wydawało mi się, że 128Kbs jest wystarczajce i też nie czułem
    potrzeby posiadania szybszego. Jednak co roku operator ma nową
    ofertę, gdzie szybszy transfer jest w tej samej lub podobnej cenie (a
    bywało, że był tańszy). Mi nie przeszkadza, że można mieć więcej za
    podobną cenę, czasami się przydaje coś szybko ściągnąć.

    --
    Marek

  • 107. Data: 2013-12-27 09:59:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jasne, jasne... youtuba...
    >
    > Albo stąd: http://annals.org/article.aspx?articleid=1789253

    Miszczu i naprawde uwazasz, ze tam jest niezbity dowod na nieskutecznosc,
    np.suplementacji magnezem osob majacych niedomiar magnezu?

  • 108. Data: 2013-12-27 10:00:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:52bd2f7e$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > że witaminy są zupełnie bez wartości, ba - mogą wręcz szkodzić. Tak się
    > biedaczyny martwią o to żeby ludziska bez sensu pieniędzy nie wydawali i

    Teorie spiskowe maja u niektorych osobnikow zadziwiajaco wysokie branie.

  • 109. Data: 2013-12-27 10:12:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jasne... ale odnotuja mnie w kajeciku ze byłem na Kubie... :-)

    Do Izrealea tez pewnie bys bal pojeac?

    http://www.youtube.com/watch?v=-QA6zbWB2No#t=3001

  • 110. Data: 2013-12-27 11:35:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > P.S. A jak mnie smieszyly reklamy telewizorow ... jaki krystaliczny
    > obraz, jakie soczyste kolory ... tylko przeciez ogladam to na swoim
    > starym :-)

    Dokładnie coś takiego pomyślałem jak kiedyś widziałem (na Not! PbFree CRT)
    reklamę jakiegoś TV, gdzie dla uzyskania wierniejszych kolorów dołożyli 4
    kolor w wyświetlaczu (chyba żółty) i pokazywali jaki to piękny obraz jest.
    P.G.