  • 111. Data: 2013-12-27 11:46:23
    Temat: Re: Telewizory 4K jako podejrzanie szybko potaniały...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Friday, December 27, 2013, 8:42:44 AM, you wrote:

    > Czyli panowie stwierdzili że łykanie witamin nie zapobiega chorobom
    > serca, nie uchroni przed rakiem i nie polepszy pamięci. Ale przekaz
    > idzie w świat że witaminy są zupełnie bez wartości, ba - mogą wręcz
    > szkodzić. Tak się biedaczyny martwią o to żeby ludziska bez sensu
    > pieniędzy nie wydawali i żeby w zdrowiu żyli.

    Tak się wszyscy martwią, że nawet lewoskrętną witaminę C wymyślili...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 112. Data: 2013-12-27 11:47:45
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Miszczu i naprawde uwazasz, ze tam jest niezbity dowod na nieskutecznosc,
    > np.suplementacji magnezem osob majacych niedomiar magnezu?
    Przemol napisał: "nie mają sensu przy zdrowej diecie".
    Ty przeczytałeś: "nie mają sensu".
    P.G.

  • 113. Data: 2013-12-27 12:18:55
    Od: fifak <f...@w...pl>

    > Na youtube jest Planete? O, muszę poszukać bo to cholernie ciekawy kanał...

    ciesze się że nie tylko ja oglądam planete, z 60 kanałów dostępnych w
    upc, oglądam 2-5 stacje max

    dziwię się że dostawcy usług nie wpadli na genialny pomysł aby wzorem
    itune oferowac abonament na konkretne stacje a nie być przywiązanym do
    zestawów

    zniknął by problem z abonamentem: kupiłeś kanał publiczny - płać

    TAK - niektóre filmy dokumenty puszczane na planet są dostępne również
    na youtube

    pieniądze jako dług
    4 jeźdźcy apokalipsy

  • 114. Data: 2013-12-27 12:36:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 23:21:34 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jasne... ale odnotuja mnie w kajeciku ze byłem na Kubie... :-)

    W takim kochajacym wolnosc i demokracje kraju - wstyd sie bac :-)
    Lec przez Porto Rico :-)

    > Nie zacinają się już przy 3-4Mbit/sek. 10Mbit/sek pozwoli na ściaganie
    > filmów trzem domownikom jednocześnie... Ale po co 20Mbit/sek?
    > Nie zawsze ma to sens...

    > No ale nikt nic tu nie "daje". Za każdą wyższą półkę szybkości płacisz
    > więcej.
    > Po co płacić np. 50% miesięcznie aby zamiast minutę ściągać dwie??

    I tak i nie. Ja mam w bloku internet "z kaloryfera", czyli z
    elektrocieplowni. kladli rury, to przy okazji polozyli swiatlowody,
    rozprowadzili po bloku ethernet. Cena na poczatku byla dosc niska,
    zreszta innego wyboru nie bylo. Lata mijaly, cena pozostala, teraz juz
    nie jest niska, ale jakos nie chce mi sie zmieniac, zeby zaoszczedzic
    20 zl.
    Predkosc mnie nigdy nie interesowala, wiadomo, do jednych szybciej, do
    innych wolniej, ethernetu nie przegonisz ... i dopiero ostatnio
    zapuscilem speedtesta ... musze pochwalic szkielet, sa serwery w
    kraju, do ktorych mam 95 Mbit/s.

    > Tak strasznie Ci się spieszy?

    Ogolnie nie, ale czasem jednak cos sie sciagnie w piorunujacym tempie
    i wtedy jestem zadowolony.

    J.

  • 115. Data: 2013-12-27 12:47:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:PiotrGalka.pme.1388141256@news.chmurka.net...

    > Przemol napisał: "nie mają sensu przy zdrowej diecie".
    > Ty przeczytałeś: "nie mają sensu".

    Ja napisalem "majacych niedomiar magnezu", ty przeczytales "nie mają sensu".

  • 116. Data: 2013-12-27 13:05:22
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 27.12.2013 11:35, Piotr Gałka wrote:

    > dołożyli 4 kolor w wyświetlaczu (chyba żółty)

    Tylko że patrząc na charakterystykę ludzkich receptorów to lepiej byłoby
    chyba dołożyć fioletowy i zapisywać obraz RGBV - ktoś próbował?
    Albo inaczej - wymyślić źródło światła o dowolnie kształtowanej
    charakterystyce widmowej i takie wsadzić w piksele.

    --
    Mirek.

  • 117. Data: 2013-12-27 13:26:02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ja napisalem "majacych niedomiar magnezu", ty przeczytales "nie mają
    > sensu".
    Raczej założyłem (może niesłusznie), że niedobór magnezu jest skutkiem
    niezdrowej diety.
    Sam czasem kupuję opakowanie magnezu + B6, ale pewnie mógłbym to zastąpić
    jakąś zmianą w diecie tylko nie miałem dość zacięcia aby ustalić jaką.
    P.G.

  • 118. Data: 2013-12-27 13:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 12:18:55 +0100, fifak napisał(a):
> [...]
    > dziwię się że dostawcy usług nie wpadli na genialny pomysł aby wzorem
    > itune oferowac abonament na konkretne stacje a nie być przywiązanym do

    Mozliwe ze wpadli ... ale tez wola zebys im zaplacil 30 zl niz 10 :-)
    Poza ty dzieki temu ze masz pakiet, moze kiedys wlaczysz inny kanal,
    moze ci sie spodoba ...

    > zniknął by problem z abonamentem: kupiłeś kanał publiczny - płać

    I dlatego wlasnie bedzie zakazane ustawowo :-)

    Ucyfryzowalismy sie, mozna by do abonamentu wydawac karte do dekodera,
    ale nie, lepiej niech wszyscy placa podatek :-)

    Choc tak prawde powiedziawszy ... publiczna telewizja wyznacza pewien
    standard, do ktorego musza rownac prywatne. I dzieki temu daje sie to
    jeszcze jakos ogladac.
    Wiec placcie abonament czy tam podatek, bo po prywatyzacji zaplacicie
    wiecej :-)

    J.

  • 119. Data: 2013-12-27 14:06:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-12-27 12:18, fifak wrote:
    [...]
    > dziwię się że dostawcy usług nie wpadli na genialny pomysł aby wzorem
    > itune oferowac abonament na konkretne stacje a nie być przywiązanym do
    > zestawów
    Wpaść to pewnie wpadli już dawno temu, ale AFAIK w tym biznesie biznesie
    obowiązuje sprzedaż wiązana i operatorzy kupują kanały w paczkach -
    oprócz tych, hehe, "dobrych" muszą też kupować jakieś totalne gówna. Z
    drugiej strony sami też stosują podobną politykę, np. samego pakietu HBO
    nie kupisz - musisz kupić jakiś tam pakiet podstawowy złożony w 90%
    szajsu (a w 10% z mniejszego szajsu :-D ).

  • 120. Data: 2013-12-27 14:07:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

> [...]
    > Albo inaczej - wymyślić źródło światła o dowolnie kształtowanej
    > charakterystyce widmowej i takie wsadzić w piksele.

    No, i ze zrodlem czarnego swiatla, wtedy nie bedzie klopotow z czernia.