  • Data: 2015-02-17 18:34:03
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-17 o 13:25, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wystarczy, ze wiadomo jakim ty jestes ruskim trollem
    > Trumny zamkniete. Bedziesz lgal jak twoj guru putin, ze puste. Lepiej
    > zobaczyc zywych:
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-2737999/
    Families-Russian-troops-Ukraine-want-answers.html

    > https://www.youtube.com/watch?v=Nu6cipq2QRE
    > http://www.rferl.org/content/detention-bogatenkova-s
    oldiers-mothers-russia-ukraine/26643664.html

    Ruskim trollem?, Skąd ci to w ogóle mogło przyjść do głowy, uwierz że
    gdyby to Rosja i Putin była tak agresywna wobec USA jak one są wobec
    niej to tak samo bym stawał po ich stronie. Wyzywasz od trolli bo nie
    rozumiesz co to znaczy być uczciwym i nie dać się ponosić sztucznie
    wywoływanej nienawiści do kogoś czy czegoś, w tym wypadku do Rosjan
    którzy mają się czelność stanąć w obronie swojego kraju, aby im jankes
    nie zaczął s*ać do ogródka ?

    No i tak nawiasem pokazałeś wielkie g... a nie coś znaczące i oparte na
    prawdzie i faktach. I tak z ciekawości - dlaczego to z linku nr1
    pokazałeś w wersji angielskiej, dla dodania powagi, a przecież
    pokazywali to już chyba ze sto razy w mediach polskojęzycznych, mało
    tego, pokazywały to nawet rosyjskojęzyczne stacje tv z komentarzem
    rosyjskich oficjeli.