  • Data: 2015-02-18 21:30:08
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 lutego 2015 20:47:35 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Wybacz ale nie mam ochoty sie zastanawiac co chcesz wyrazic przez ten
    > belkot.
    > Jesli piszesz cos o Kwasniewskim to nie interesuje mnie ta zapijaczny
    > czerwony cwaniaczek.

    Żebyś nie musiał myśleć. Kwaśniewski i zapewne nie tylko on jest zainteresowany żeby
    wschodnia Ukraina nie weszła w skład Rosji. Jest finansowo zainteresowany żeby była
    przy Ukrainie. Jeśli kilka milionów ludzi mieszkających na jakimś terenie chce
    przeprowadzenia głosowania czy chcą zmiany granicy. To trzeba im umożliwić
    przeprowadzenia takiego głosowania i uznać jego wynik. Jeśli w Szkocji nie było
    problemu z przeprowadzeniem referendum to na Ukrainie też nie powinno być problemu.