    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sat, 26 Mar 2011 16:37:47 +0000
    <i...@p...onet.pl> <im88uq$fk4$2@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <7...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <imkpjg$ht9$1@news.net.icm.edu.pl>
    <h...@4...com>
    <1...@l...institute.com>
    <0...@4...com>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 17:01:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > No przeciez nie w tym sensie pisalem, tylko w tym ze jak sie chce
    > gadac i internetowac, to placic za to trzeba, wiec nie ma co na to
    > narzekac.

    tyle, że wbrew wątkowi - specjalnie zostawiłem u góry cytat - wcale nie ma
    konieczności bycia udupionym na dwa lata do jednej sieci w sytuacji kiedy
    ceny na rynku zmieniają się dynamicznie, zasięg i technologie tak samo.
    A w dodatku w abonamencie (ze smyczą) bywa drożej.

    Zresztą.. no kurde.. co to za rozmowa? co to jakiś żłobek jest czy jak? Bo
    już nawet przedszkolaki wiedzą, że nie ma nic za darmo, jeżeli telefon
    kosztuje 500 baksów, to nie da się za niego zapłacić 199, po prostu się nie
    da.
    Zapłaci się w ten lub inny sposób. Przy czym za kredyt zazwyczaj też trzeba
    zapłacić, To, że w jakimś popieprzonym socjalistycznym kraju były i obecny
    monopolista ma na tyle siły, żeby nie dostać po dupie za sprzedaż wiązaną i
    dyktowanie cen w oderwaniu od kosztów, to ich problem.
    W cywilizowanym świecie SĄ prepaidy, są też oferty sim-only. Daje to przy
    okazji możliwość porównania cen z i bez telefonu. Przypadki, że telefon z
    abonamentem jest tańszy niż luzem są równie rzadkie jak dziewica na
    polibudzie. Choć fakt, zdarzają się. Jak kupowałem moją E71 to najniższa
    możliwa cena telefonu luzem była wyższa niż różnica cen abonamentów (z/bez
    telefonu) razy długość smyczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"