  • Data: 2011-03-26 16:58:31
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Mar 2011 16:37:47 +0000, Waldek Godel wrote:

    >tyle, że wbrew wątkowi - specjalnie zostawiłem u góry cytat - wcale nie ma
    >konieczności bycia udupionym na dwa lata do jednej sieci w sytuacji kiedy

    Ale "abonament" to nie jest rownowazne z "udupiony na dwa lata".

    >Zresztą.. no kurde.. co to za rozmowa? co to jakiś żłobek jest czy jak? Bo
    >już nawet przedszkolaki wiedzą, że nie ma nic za darmo, jeżeli telefon
    >kosztuje 500 baksów, to nie da się za niego zapłacić 199, po prostu się nie
    >da.

    A Ty co - przedszkolak ? Skad wiesz ze telefon kosztuje 500$ ?
    Tylko nie mow ze z Applestore :-)

    Spojrz np na telewizory plazmowe. Byly po kilkadziesiat tys zl.
    A wystarczyly dwa lata i sa po kilka tysiecy.

    >Zapłaci się w ten lub inny sposób. Przy czym za kredyt zazwyczaj też trzeba
    >zapłacić, To, że w jakimś popieprzonym socjalistycznym kraju były i obecny
    >monopolista ma na tyle siły, żeby nie dostać po dupie za sprzedaż wiązaną i
    >dyktowanie cen w oderwaniu od kosztów, to ich problem.
    >W cywilizowanym świecie SĄ prepaidy, są też oferty sim-only. Daje to przy
    >okazji możliwość porównania cen z i bez telefonu.

    Zeby nie kluc w oczy glupim "bo u nas w Ameryce to ajfony sa po 200$"
    to owszem, ale wez pod uwage ze Pszemol chce telefon, ze 2GB danych w
    miesiacu, i jeszcze 1400 minut na trzy osoby. Po prostu tyle mu
    wychodzi i tak sobie kalkuluje.

    >Przypadki, że telefon z
    >abonamentem jest tańszy niż luzem są równie rzadkie jak dziewica na
    >polibudzie. Choć fakt, zdarzają się. Jak kupowałem moją E71 to najniższa
    >możliwa cena telefonu luzem była wyższa niż różnica cen abonamentów (z/bez
    >telefonu) razy długość smyczy.

    Tylko ze to wcale nie takie latwe. Skad te ceny telefonow - z cennikow
    operatorow, z firmowego sklepu, z ceneo czy z Allegro ?
    A jak jeszcze masz ochote pogadac ~1000 minut miesiecznie to nadal
    podtrzymujesz rachunek ?
    I nie wiem czy mozemy dopuscic Play do rozwazan, bo to w koncu
    przyklad socjalistycznego monopolu :-)

    J.