  • Data: 2011-03-26 16:48:28
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:imkgfq.410.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Wydaje mi się że niezrozumienie bierze się stąd, że Ty jesteś
    > skoncentrowany na porównywaniu ceny megabajta albo ceny litra paliwa...
    > Ja natomiast mam w głowie cenę sprawdzenia e-maila, sprawdzenia pogody
    > czy przejechania kilometra takim czy innym samochodem. Inny punkt
    > widzenia, inne wnioski.

    Ja wybieram ofertę gdzie nośnik informacji, energii, itp. nie jest
    uzależniony od tego co jest końcówką. Jestem konsumentem i nie rozumiem
    dlaczego miałoby być inaczej, to jest moja wersja i będę się jej trzymał.

    > Ale AT&T przyjęło inną strategię, która ewidentnie dla nich lepiej działa.
    > Więc o co chodzi?
    > Gdyby strategia europejska działała lepiej to być może Deutche Telecom
    > kupowałby dziś AT&T ale jest odwrotnie, więc jest to dowód, że strategia
    > marketingowa jaką obrał AT&T jest lepiej dostosowana do potrzeb
    > użytkowników niż strategia jaką przyjął Deutche Telecom w T-Mobile.

    To co dobre dla konsumenta nie zawsze jest dobre dla samej firmy, ale póki
    nie jestem właścicielem firmy telekomunikacyjnej chce taniej oferty i niech
    sieć się stara :-)

    > I dlatego nigdy nie zrozumiesz człowieka, który za przyjemności jest
    > gotów zapłacić więcej niż złotówkę i zamiast jeździć jakimś Daewoo Tico
    > bo ma on najmniejsze spalanie na kilometr jeździ Acurą TLS z 3,5 litrowym
    > silnikiem bo ma większą z tego frajdę, mimo iż to koszuje pewnie 3x tyle.

    Pisałem już o telefonach za 1zł i nie będę się powtarzał, możesz moją
    deklarację interpretować jak chcesz... choć teraz to wyjde na dziada bo
    nawet Nokia 5510 która mam kosztuje więcej niż 1zł... :-)
    A jak już mieszamy z cenami to kiedyś zapłaciłem 29zł + VAT by mieć
    bajerancki telefon, to było 29x tyle :-)

    Pozdr