  • Data: 2011-03-27 09:27:34
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie mając smarfona raczej sobie youtube nie pooglądasz... no chyba
    > że o czymś nie wiem? :-) Tak czy inaczej tu nie chodzi o konkretnego
    > jednego klienta tylko o miliony klientów i ich statystyczne użytkowanie
    > sieci.

    Statystycznie nie ma kompletnie znaczenia czego używają użytkownicy jeśli
    operator zobowiązał się do świadczenia usługi limitowanej niską ilością
    przesyłanych danych bo po prostu tyle ma zapewnić a piki w tej sieci
    rozkładają się na wielu użytkowników i powstają głównie dzięki dużej
    przepustowości pewnych interfejsów radiowych a nie takiego czy innego
    terminala użytkownika.

    >..
    > Nie dziwi więc fakt, że tethering, dzięki któremu możesz jeszcze więcej
    > kosztuje więcej.

    No nie dziwi. Trzeba doić klientów ile się da i jeszcze poszukać idiotów,
    którzy uwierzą w takie pierdoły jakie właśnie pociskasz.

    > Moga lecieć w pakietach numery IP lub MAC adresata i już po tym
    > wiadomo że pakiet nie wyszedł z telefonu tylko jakiegoś urządzenia
    > które jest przez bluetooth, usb czy wifi do tego telefonu podłączony.

    No i mogą lecieć bo w umowie nie o tym jest przecież.

    > Waldek nie ma racji - Waldek jest ślepym i ideologicznym wrogiem
    > iPhone.

    Może jego ideologia słuszna jest

    > Emocje zalewają mu rozum.

    Może wywołuje emocje oponentów tylko

    > A wszystko przez to, że macie prepaidy... :-)
    > Bo w moim abonamencie masz te 1400 minut i nie ma to znaczenia
    > czy dzwonisz do komórki, do miasta lokalnie czy w innym stanie...
    > Czy jesteś na wakacjach na Hawajach i dzwonisz do domu do Illinois
    > czy też lokalnie po pizzę czy taksówkę na wyspie. Minuta jest minuta
    > i już - jedyny wyjątek to rozmowy z komórki AT&T do komórki AT&T
    > bo te wewnątrzsieciowe są zawsze za darmo.

    Tylko wystarczy na wakacje wyjechać i okazuje się, że bez roamingu w ogóle
    nie da się zadzwonić.