  • Data: 2011-03-26 17:21:58
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Mar 2011 17:10:57 +0000, Waldek Godel wrote:

    >częsci kosztują $187, montaż, transport, magazynowanie, marketing,
    >projektowanie, razem wyjdzie pod jakieś $350-400, reszta to zysk kościoła i
    >sprzedawców.

    >No i? co to ma do cen telefonów w zakupie luzem i ze smyczą? Tak się
    >chwalisz, dla samego przechwalania się?

    Tak tylko przypominam ze tez pewnie ktos twierdzil ze czesci kosztuja
    3243$, plus montaz itp, a potem przyszly LCD i sie okazalo ze plazmowe
    kosztuja jednak znacznie mniej.

    >z wszystkich źródeł gdzie mogłem go zakupić.

    Ale w kazdym inna cena, to ktora przyjales :-)

    >a co mnie to do Pszemola obchodzi? Porównałem abonamenty z potrzebną mi
    >ilością minut bez i z telefonem.

    przed momentem pisales "W cywilizowanym świecie SĄ prepaidy, są też
    oferty sim-only. Daje to przy okazji możliwość porównania cen z i bez
    telefonu. Przypadki, że telefon z abonamentem jest tańszy niż luzem są
    równie rzadkie jak dziewica na polibudzie."

    A tu u nas wystarczy wiecej gadac i juz mnie jest tak prosto.

    J.