  • Data: 2011-03-26 17:10:57
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 17:58:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > A Ty co - przedszkolak ? Skad wiesz ze telefon kosztuje 500$ ?
    > Tylko nie mow ze z Applestore :-)

    częsci kosztują $187, montaż, transport, magazynowanie, marketing,
    projektowanie, razem wyjdzie pod jakieś $350-400, reszta to zysk kościoła i
    sprzedawców.

    > Spojrz np na telewizory plazmowe. Byly po kilkadziesiat tys zl.
    > A wystarczyly dwa lata i sa po kilka tysiecy.

    No i? co to ma do cen telefonów w zakupie luzem i ze smyczą? Tak się
    chwalisz, dla samego przechwalania się?

    > Zeby nie kluc w oczy glupim "bo u nas w Ameryce to ajfony sa po 200$"
    > to owszem, ale wez pod uwage ze Pszemol chce telefon, ze 2GB danych w
    > miesiacu, i jeszcze 1400 minut na trzy osoby. Po prostu tyle mu
    > wychodzi i tak sobie kalkuluje.

    Pelagii Wieńczysławskiej z Piedziszewa górnego najtaniej i najlepiej
    wychodzi telefon emporium i "halo biedronka". No to który wzorzec
    przyjmiemy jako obowiązujący? Czy też może jak normalni ludzie przyjmiemy,
    że każdemu może się opłacać co innego i ani Emporium ani gejfon nie są
    jedynie słusznymi telefonami?

    > Tylko ze to wcale nie takie latwe. Skad te ceny telefonow - z cennikow
    > operatorow, z firmowego sklepu, z ceneo czy z Allegro ?

    z wszystkich źródeł gdzie mogłem go zakupić.

    > A jak jeszcze masz ochote pogadac ~1000 minut miesiecznie to nadal
    > podtrzymujesz rachunek ?

    a co mnie to do Pszemola obchodzi? Porównałem abonamenty z potrzebną mi
    ilością minut bez i z telefonem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan