  • Data: 2011-03-26 16:19:18
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Mar 2011 09:11:58 -0500, Pszemol wrote:
> [...]

    Pelno. Ot chocby "to jest czesc od Skody, a montujecie do Audi.
    Wygladaja identycznie, ale w Audi sa mocniejsze i tylko takie nalezy
    stosowac" ... tylko skad mechanik ma wiedziec co mu klient przyniosl.
    Oczywiscie na koncu bedzie "skoro nie wiedzieliscie czy pasuje, to
    czemu montowaliscie".

    >Ktoś mi tu wytłumaczył, że standardy gastronomiczne dotyczące
    >napojów gorących definiują górną granicę temperatury dla
    >serwowanego napoju i nie jest to bynajmniej 100C tylko niżej.
    >McDonalds przegrał sprawę bo nie miał w swoich budkach żadnych
    >metod ustalania tej temperatury zanim serwuje napój klientowi.

    Nie mial ? przeciez oni lubia miec wszedzie takie same maszynki.

    >Nie znam szczegółówo sprawy samemu, ale jak się okazuje
    >sprawa o kawę i poparzenie nie była aż tak idiotyczna jak się
    >z boku wydaje...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Liebeck_v._McDonald%27s
    _Restaurants
    i jeszcze odnosniki.

    Opinie, organizacje, a w koncu jak widac i tak dogadali sie poza
    sadem.
    Ot, amerykanski system prawny :-)

    J.