    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sat, 26 Mar 2011 10:08:01 -0500
    <i...@p...onet.pl> <im2ig6$hj6$1@inews.gazeta.pl>
    <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com> <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl>
    <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <im73se$vo1$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkokm$g37$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkum0$sfm$1@news.onet.pl>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:imkum0$sfm$1@news.onet.pl...
    > Poza tym że w wielu kwestiach wypowiadasz sie absurdalnie, to tu masz
    > rację, ta firma robi interesy bardzo dobrze. Jesteś świetnym przykładem
    > tego jak wmówiono klientowi, że ta sama ilośc danych generuje większe
    > obciążenie w przypadku smartfona. Tak na prawdę czy to smartfon, czy PC to
    > wielkiej różnicy nie robi, a już najmniejszą to czy dane idą do fona czy
    > do PC za pośrednictwem fona... Przesyłanie danych za pomocą starej komórki
    > łącza nie obciąży więc kwestia wykupienia odpowiedniej prędkości i limitu
    > danych to wszystko czego potrzebnuje operator by stworzyć ofertę.

    Następny co mu się wydaje, że lepiej od AT&T zna możliwości ich sieci....

    > Ty natomiast z uporem maniaka bronisz niekorzystnych dla konsumenta
    > rozwiązań.

    Ja niczego nie bronię - próbuję odgadnąć motywy stojące za taką a nie inną
    ofertą.
    Nie wiem czy mam rację - otwarcie przyznaję że to tylko próba odgadnięcia.

    > Jak już w tym wątku był OT motoryzacyjny to dopytam, jakbyś miał swoją
    > Hondę tankować 2x drożej za litr niż swoją starą Toyotę to też byłbyś
    > zadowolony? Wiadomo że z właściciel lepszego sprzętu (nieważne auto czy
    > telefon) prawdopodobnie ma więcej pieniędzy i czemu by tego nie
    > wykorzystać?
    > Ejtienti na prawdę potrafi robić interesy...

    Widzisz - kupując Acurę TL-S z 6-cylindrowym, 3,5 litrowym, 286 konnym
    silnikiem zdawałem sobie sprawę że każdy przejechany kilometr w tym aucie
    będzie mnie kosztował więcej niż w moim drugim aucie, Hondzie Accord
    z 4-cylindrowym, 2,2 litrowym, 160 konnym silniczkiem a mimo to wybrałem
    ten samochód bo daje mi on większą przyjemność jazdy. Zaczynasz rozumieć?
    Każdy posiadacz lepszego, mocniejszego auta będzie płacił więcej za kilometr
    niż posiadacz poloneza czy malucha, ale nie będą to wyrzucone pieniądze...
    To samo można powiedzieć o posiadaniu iPhone - owszem, sprawdzenie
    pogody czy odpisanie na e-mail będzie mnie być może kosztować więcej niż
    gdybym posiadał jakiegoś niedopracowanego parcha z Androidem w T-Mobile
    ale mnie stać na to aby za przyjemność zapłacić trochę więcej.