  • Data: 2011-03-26 14:52:25
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:imkbn0.934.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Jak już będziesz miał swoją firmę komórkową i jakichś swoich klientów
    > to wtedy pogadamy... Na razie próbujesz uczyć robić interesy największą
    > firmę komórkową na świecie... Nie sądzisz, że ciutkę brak Ci kompetencji?

    Poza tym że w wielu kwestiach wypowiadasz sie absurdalnie, to tu masz rację,
    ta firma robi interesy bardzo dobrze. Jesteś świetnym przykładem tego jak
    wmówiono klientowi, że ta sama ilośc danych generuje większe obciążenie w
    przypadku smartfona. Tak na prawdę czy to smartfon, czy PC to wielkiej
    różnicy nie robi, a już najmniejszą to czy dane idą do fona czy do PC za
    pośrednictwem fona... Przesyłanie danych za pomocą starej komórki łącza nie
    obciąży więc kwestia wykupienia odpowiedniej prędkości i limitu danych to
    wszystko czego potrzebnuje operator by stworzyć ofertę. Ty natomiast z
    uporem maniaka bronisz niekorzystnych dla konsumenta rozwiązań. Jak już w
    tym wątku był OT motoryzacyjny to dopytam, jakbyś miał swoją Hondę tankować
    2x drożej za litr niż swoją starą Toyotę to też byłbyś zadowolony? Wiadomo
    że z właściciel lepszego sprzętu (nieważne auto czy telefon) prawdopodobnie
    ma więcej pieniędzy i czemu by tego nie wykorzystać? Ejtienti na prawdę
    potrafi robić interesy...

    Pozdr