    From: Tomek C <a...@...sigu.>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
    Supersedes: <1...@t...net.invalid>
    Date: Fri, 5 Apr 2013 22:42:18 +0200

    "Marcin", dnia 02-04-2013 o godzinie 22:48:43 w wiadomości
    <news:515b442c$0$26695$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

    > Witam
    >
    > Dotychczasowy dotykowiec z Androidem odmowil dalszej wspolpracy i trzeba
    > wybrac cos nowego.
    > Wymyslilem wymagania dla nowego nabytku:
    > cena ok. 1000 PLN za nowy w sklepie (nie w komisie ze zbrandowym softem)
    > wyswietlacz 4" lub wiecej
    > dioda powiadomien o nieprzeczytanych sms/mailach.
    > radio FM
    > Android 4.2
    > Bateria wytrzymujaca co najmniej 1 dzien "bawienia sie" i 2 dni gdy
    > telefon dziala jako nie smartfon, z wylaczona transmisja danych.

    W tej kwocie, a nawet poniżej niej jedyny sensowny wybór to LG L9.
    Od strony sprzętowej jest tam procesor dwurdzeniowy domyślnie taktowany
    1 GHZ (można kręcić), RAM 1024 MB, grafika (nie jest to co prawda Tegra)
    ale daje radę
    z najnowszymi grami, ekran 4.7", GPS z Glonass, NFC i parę innych
    pierdół.
    Oficjalnie najnowszy Android to JB 4.1, ale dzięki temu, że LG w końcu
    poszło po rozum do głowy i zmieniło podejście do supportu swoich
    telefonów można, dzięki odblokowanemu Bootloaderowi i ogólnie dostępnym
    źródłom zainstalować utworzone na bazie JB 4.2.x CM 10, Pacmana itp.

    L9 nie ma typowej diody powiadomień, ale po zainstalowaniu tego:
    http://forum.android.com.pl/f764/led-touch-button-no
    tification-wymagany-root-242031/index6.html
    po otrzymaniu wiadomości, nieodebraniu połączenia migają przyciski
    dotykowe.

    Ogólnie mówiąc poczytaj to forum: http://forum.android.com.pl/f761/
    a wyrobisz sobie zdanie na temat tego telefonu.
    Od siebie dodam, że mam podobne jak Ty preferencje używania telefonu i
    jak dla mnie LG L9 (używam go od 11.2012) jest jednym z najlepszych w
    tym przedziale cenowym.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"