  • Data: 2013-04-11 10:10:54
    Temat: Re: Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 14:22, kakmar pisze:

    > Używam(łem) Androida od wersji 1.5, do 4~4.1, na różnych sprzętach.
    > Obecnie mam 5 urządzeń z A w domu, długo mam czekać?

    Aż i sam tego doświadczysz. Ja kupiłem ponad rok temu tablet z Andkiem
    na pokładzie, i zero z nim problemów, jak zegarek dobrej firmy. No to po
    dłuższym zastanawianiu między Nokia 620 a Alcatel 993d, wybrałem ten
    drugi, z Andkiem 4.04 na pokładzie.. i same problemy. Sam telefon jest
    super, ale system względem tego z tabletu (Android 2.2) jakby kilka klas
    w dół. Tak więc i Ty się kiedyś doczekasz.

    > To może powinieneś sobie taki sprawić? Ale uważaj na dedykowane przyciski
    > do uruchomienia przeglądarki WAP i Sim App, które też generują koszty na
    > niezorientowanych.

    W żadnym bezsystemowcu niestety nie można doinstalować pozycjonera.

    > Ty z kolegą.

    > Zapewniam Cię że zwracam, dlatego mnie nie zaskakuje swoim działaniem.

    No śmiało - recepta na podkradnie kasy z konta wbrew woli użytkownika,
    chodzi oczywiście żeby nie odbyło sie to kosztem funkcjonalności.

    > Nie ma takiej opcji.

    Na Twitterze? ;-)

    > Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
    > bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.
    >
    > Co zrobisz jak kiedyś dostaniesz SMS o treści:
    > Twoje urzadzenie wlasnie rozpoczelo korzystanie z transmisji danych za 30
    > zl/MB z VAT, rozliczanej co 100 KB.
    >
    > ?

    Tak, i bardzo im jestem wdzięczny za okazana pomoc. W kilku sprawach
    naprawdę udało się dzięki Nim rozwiązać problem.

    Oczywiście zaraz wyłączam urządzenie. I tak szczerze powiem - na dzień
    dzisiejszy - włączam kompa, loguje się na p.m.t.g i pytam o rozwiązanie
    użytkowników. W sumie także po to ktoś stworzył tą grupę.