    From: Przesmiewca <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tanie karty pamieci SD HC.
    Date: Wed, 19 Jan 2011 14:35:20 +0100

    ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    >Zanabyłem jakieś tanie jak barszcz karty pamięci "marki" Platinum (4 GB i 8 GB class
    6).
    >Na zdrowy rozum patrząc po cenie to 40% danych powinno iść się kochać ;-))
    >Ale nigdy jeszcze nie padła mi żadna karta SD (przede wszystkim fotografia).
    >Karta ma nagrać zdjęcie lub film, dać się przegrać na dysk i kropka, cykl od nowa.
    >Macie jakieś złe doświadczenia z kartami no-name ?
    >A skoro nie, to po co przepłacać?

    "Przeplacasz" bo masz statystycznie mniejsza szanse na awarie.
    "Przeplacasz" i masz szybciej.
    "Przeplacasz" i wiesz, gdzie pojsc z ewentualna gwarancja.
    "Przeplacasz" i czujesz sie pewniej wracajac z zapelniona karta
    z wakacji.

    Jesli zaden z tych argumentow do Ciebie nie trafia, to wystarczy Ci
    zwykly noname ale rowenie dobrze po co kupowac szynke za 25zl
    kiedy tez mortadela za 8zl nadaje sie do jedzenia.