  • Data: 2011-01-19 11:18:22
    Temat: Re: Tanie karty pamieci SD HC.
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś niewolnikiem czego?
    > Ceny?
    > Marki?
    > Nalepki?

    Nie jestem. Nie twierdze, ze markowe karty nie padaja.
    Ba! nie twierdze nawet, ze schodza z innej linii produkcyjnej
    niz Twoje "chinczyki".

    Twierdze natomiast, ze bywaja producenci, ktorzy
    jednak jakas tam kontrole jakosci maja.

    > Słyszałeś, aby padł jakikolwiek dysk twardy no-name?

    A co to ma do rzeczy na litosc?

    Z reszta - od wiekow nie widzialem dysku twardego
    no-name. A jedyny "chinczyk" (nazwy nie pamietam juz)
    jakiego mialem w rekach byl, nomen-omen, padniety.

    > Wiesz, ile dyskietek wyłącznie markowych mi padło?

    Wiem, ze w polowie lat 90-tych w kazdym pudelku
    dyskietek "no-name" jedna czy dwie miala kilka
    uszkodzonych sektorow

    Wiem tez, ze 10 lat pozniej wszystkie markowe dyskietki
    byly gorszej jakosci, niz te no-name sprzed dekady.

    Wiec? O jakich dyskietkach piszesz?

    > W dyskusji trzeba używać argumentów.

    To moze zacznij?

    Na przyklad jakie to kokosy zaoszczedziles na jednej
    karcie i na ile wycienisz jedno swoje, udane zdjecie?

    pozdrawiam,
    Vituniu.