    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Takie wolne przemyślenia....
    Date: Tue, 16 Apr 2013 22:43:12 +0200

    On 2013-04-16 20:56, Qlfon wrote:

    > Dziś po raz kolejny przekonałem się że drogówka to ciepłolubna służba
    > jak śnieg, plucha, zamiecie to ich nie ma a jak słońce wyjdzie to jak
    > mrówek. Ale ja nie o tym, taki pomysł mi się pojawił: mamy antyradar,
    > dobrej klasy, daje nam znać że dostaliśmy strzał z lasera ale do miśków
    > mamy prawie kilometr. Miśka nie widzimy ale wiemy że na nas czeka. No to
    > sobie zwalniamy i zawracamy. I teraz pytanie - co na to misiek?
    > Będzie nas gonił? Zrobimy maślane oczy i (prawie) zgodnie z prawdą
    > powiemy, że właśnie czegoś zapomnieliśmy i wracamy po to. Przecież go
> [...]

    Dopoki nie podal znaku do zatrzymania, to napewno nie beda mieli
    podstaw do karania za nie zatrzymanie sie do kontroli. Chyba ze ich
    wersja bedzie brzmiala inaczej.

    Natomiast jest prawdopodobne ze o ile nie sa skrajnymi leniami
    to zainteresuja sie ze ktos zrobil gwaltowna zawrotke na ich widok.
    A nuz pijak? A jak juz zatrzymaja i przetrzepia, to i moze beda wciaz
    pamietali o predkosci.

    Ps. kilometr skutecznego pomiaru lidarem to raczej w bajkach. Realnie
    skroc to o jakas polowe.

    --

    memento lorem ipsum