  • 1. Data: 2013-04-16 20:56:14
    Temat: Takie wolne przemyślenia....
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Dziś po raz kolejny przekonałem się że drogówka to ciepłolubna służba
    jak śnieg, plucha, zamiecie to ich nie ma a jak słońce wyjdzie to jak
    mrówek. Ale ja nie o tym, taki pomysł mi się pojawił: mamy antyradar,
    dobrej klasy, daje nam znać że dostaliśmy strzał z lasera ale do miśków
    mamy prawie kilometr. Miśka nie widzimy ale wiemy że na nas czeka. No to
    sobie zwalniamy i zawracamy. I teraz pytanie - co na to misiek?
    Będzie nas gonił? Zrobimy maślane oczy i (prawie) zgodnie z prawdą
    powiemy, że właśnie czegoś zapomnieliśmy i wracamy po to. Przecież go
    nawet nie widzieliśmy i skąd mogliśmy wiedzieć, że nas mierzył?
    W czasie odwrotu oczywiście chowamy antyradar.
    PS. nie mam antyradaru, nigdy mnie Policja nie musiała gonić i
    generalnie za swoje wykroczenia płacę.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2013-04-16 21:17:17
    Temat: Re: Takie wolne przemyślenia....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nawet nie widzieliśmy i skąd mogliśmy wiedzieć, że nas mierzył?
    > W czasie odwrotu oczywiście chowamy antyradar.

    Spróbowałem tak kiedyś (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwykłą suszarkę),
    ale wsiedli do auta i pojechali za mną.

  • 3. Data: 2013-04-16 21:18:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-16 20:56:14 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > mamy antyradar, dobrej klasy, daje nam znać że dostaliśmy strzał z
    > lasera ale do miśków mamy prawie kilometr.
    Tylko 1000 metrów z doskonałą widocznością.

    > No to sobie zwalniamy
    Stajemy na hamulcu?

    > i zawracamy
    O ile nikt nie wjedzie ci w tylek - no i musi być gdzie zawrócić.

    > I teraz pytanie - co na to misiek?
    Będzie patrzył, jak do niego podjeżdżasz...

    > nie mam antyradaru
    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-04-16 21:22:10
    Od: <8...@1...212210.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > Spróbowałem tak kiedyś (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwykłą suszarkę),
    > ale wsiedli do auta i pojechali za mną.

    Niemożliwe! Nie koń znany jako Cavallino, taki koń nie zwalnia tylko
    przyspiesza, a tym co zwalniają rozdaje plonki na prawo i lewo...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2013-04-16 21:32:27
    Od: <2...@3...213227.invalid> (Tom N)

    Bydlę w

    > Tylko 1000 metrów z doskonałą widocznością.

    Prawie...

    > Stajemy na hamulcu?

    Polonezem jechał?

    > O ile nikt nie wjedzie ci w tylek

    Znaczy nie zachował przepisowego odstępu od pojazdu poprzedzającego

    > no i musi być gdzie zawrócić.

    Gdy mu w tyłek ktoś wjedzie?

    > Będzie patrzył, jak do niego podjeżdżasz...

    A może jak ktoś temu, którego namierzył, w tyłek w wjeżdża...

    > A jakie to ma znaczenie?

    Patrz podkreślone, odpowiadałeś na tę kwestię, więc jakieś znaczenie ma

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-04-16 21:33:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Spróbowałem tak kiedyś (nie mieli jeszcze laseru, tylko zwykłą
    >suszarkę), ale wsiedli do auta i pojechali za mną.

    Na suszarce zasieg sporo mniejszy i czasu na manewr nie ma.
    No ale zanim wsiada i pogonia, to tez chwile mija, wiec ma sie dobra
    przewage, jak warunki sprzyjaja ucieczce.

    Z ciekawostek - stoi patrol i lapie na dwie strony. Zlapali jednego i
    pisza, zlapali drugiego z przeciwka, kazali mu zawrocic i podjechac po
    mandat, a po chwili zdziwienie "Ty, a on zawraca tu do nas czy nie ?"
    Oczywiscie numerow zaden nie pamieta, chec pojechania mieli, ale
    klienta trzeba dokonczyc, a nawet jakby sie w ciagu paru sekund
    zwineli, to imo male szanse, o ile kierowca dalej pare razy skreci ...

    J.

  • 7. Data: 2013-04-16 22:02:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl>

> [...]
    > powiemy, że właśnie czegoś zapomnieliśmy i wracamy po to. Przecież go
    > nawet nie widzieliśmy i skąd mogliśmy wiedzieć, że nas mierzył?

    A jakie to ma znaczenie ?

  • 8. Data: 2013-04-16 22:32:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-16 21:32:27 +0200, <2...@3...213227.invalid> (Tom N) said:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Prawie...

    Podkreślony antyradar coś zmienia w odległości kilometra, która została
    podana w zadaniu?
    ;-)

    > Polonezem jechał?

    cHGW czym.

    > Znaczy nie zachował przepisowego odstępu od pojazdu poprzedzającego

    A jakie to ma znaczenie: kto i co, gdy masz go w tyłku?
    A tak kończy się często debilne stawanie na hamulcu bo coś zapiszczało.

    > Gdy mu w tyłek ktoś wjedzie?

    Nie zrozumiałeś, ale dasz radę.

    > A może jak ktoś temu, którego namierzył, w tyłek w wjeżdża...

    ditto

    > Patrz podkreślone, odpowiadałeś na tę kwestię, więc jakieś znaczenie ma

    Jeszcze raz: jakie to ma znaczenie czy ma, czy nie ma, skoro rozważamy
    przypadek wyimaginowaenj osoby z antyradarem?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2013-04-16 22:39:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na suszarce zasieg sporo mniejszy i czasu na manewr nie ma.
    > No ale zanim wsiada i pogonia, to tez chwile mija, wiec ma sie dobra
    > przewage, jak warunki sprzyjaja ucieczce.

    Ale ja nie zamierzałem uciekać na siłę, za to byłem ciekaw co zrobią.

  • 10. Data: 2013-04-16 22:43:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-04-16 20:56, Qlfon wrote:

> [...]
    > nawet nie widzieliśmy i skąd mogliśmy wiedzieć, że nas mierzył?
    > W czasie odwrotu oczywiście chowamy antyradar.

    Dopoki nie podal znaku do zatrzymania, to napewno nie beda mieli
    podstaw do karania za nie zatrzymanie sie do kontroli. Chyba ze ich
    wersja bedzie brzmiala inaczej.

    Natomiast jest prawdopodobne ze o ile nie sa skrajnymi leniami
    to zainteresuja sie ze ktos zrobil gwaltowna zawrotke na ich widok.
    A nuz pijak? A jak juz zatrzymaja i przetrzepia, to i moze beda wciaz
    pamietali o predkosci.

    Ps. kilometr skutecznego pomiaru lidarem to raczej w bajkach. Realnie
    skroc to o jakas polowe.

    --

    memento lorem ipsum