-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am
s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Taka ciekawostka
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <sm3k72$kn3$1$horizn@news.chmurka.net>
<618b2491$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<17rl7qtb310hz.1mogs7z7ct9y$.dlg@40tude.net>
<618b9b26$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
<195380rfbm78r$.15g9nwwk3dexh.dlg@40tude.net>
<618ba6b7$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<618ba846$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<618bcd3c$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<618bcffd$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<618bd37c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<1okc1k57b4d9v$.15rdreyhu4x1g$.dlg@40tude.net>
<v...@4...net>
<6171252350$20211118163455@squadack.com>
<1...@4...net>
<9787367676$20211119140503@squadack.com>
<1owg2e9a8c5ym$.h49lfhli82cr.dlg@40tude.net>
<sn8nkv$4if$1$Cav@news.chmurka.net>
<1nrrdqw78pxl1$.1grhghyxshvmv$.dlg@40tude.net>
<snh3jd$j61$2$Cav@news.chmurka.net>
<qcaz4ftbvgk8$.1w0da7of95by5$.dlg@40tude.net>
<snicf6$9sm$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Tue, 23 Nov 2021 10:48:26 +0100
Message-ID: <15igbfwkc43sf$.1rkj9advibtyw$.dlg@40tude.net>
Lines: 60
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.139.62
X-Trace: 1637660908 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 536 83.30.139.62:51060
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3631
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699345
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 23 Nov 2021 10:32:21 +0100, Cavallino wrote:
> W dniu 23-11-2021 o 10:05, J.F pisze:
>> On Mon, 22 Nov 2021 22:54:53 +0100, Cavallino wrote:
>>> W dniu 22-11-2021 o 20:02, J.F pisze:
>>>> On Fri, 19 Nov 2021 18:41:52 +0100, Cavallino wrote:
>>>>> W dniu 19-11-2021 o 16:53, J.F pisze:
>>>>>>> Jasne. W elektryku da się zejść poniżej 10 kWh/100 km tylko kto by tak
>>>>>>> chciał jeździć?
>>>>>>
>>>>>> "bez wiekszego problemu" - czyli moze nie tak zle :-)
>>>>>
>>>>> Całkowicie nierealne.
>>>>> Znaczy da się, ale jak jedziesz z Zakopanego do Krakowa i to w korku....
>>>>
>>>> Ale tu byla mowa lkg wodoru/100km :-)
>>>
>>> Powyżej masz w cytacie napisane o czym była mowa i do czego się odnosiłem.
>>
>> Ok, ale musialbys siegnac co bylo jeszcze wczesniej
>
> Po jakiego diabła, jeśli o tym nie mówię i do tego się nie odnoszę?
Ok, czyli w elektryku nierealne ... wiec ile realne?
15kWh/100km?
W Mirai realne 0.75kg/100km ... faktycznie slaba sprawnosc.
>> Kia zuzycia wprost nie pokazuje, ale mozna sobie pomnozyc
>> 258km * 28.2 kWh/100km = 72.7 kWh
> Tak, dokładnie o to chodziło.
>
>>
>> po doladowani 67kWh mamy 80% pojemosci baterii ... co by dawalo 83kWh
>> do pelna ... o ile w te koncowke mozna wierzyc, a nie bylbym pewny.
>
> Żadna Kia nie ma tak dużej baterii, więc nie wiem o czym piszesz.
EV6, bateria moze miec 77kWh ... ciekawe - ma troche wiecej,
czy komputer sie w tym momencie troche myli ...
>> Taa ... nie 400km zasiegu, tylko 250 ... i co 2 godziny obiad :-)
> Przerwa pół h nie wystarczy na obiad.
> Może na toaletę.
Czas leczyc prostate :-)
> A jak ktoś zużywa 80 kWh w 2h, to musi nieźle cisnąć,
140km/h, rowniutko.
>więc nawet lepiej jak sobie odpocznie....
po 2h jazdy ?
A w praktyce to po 1.5h, jakby chcial do ladowarki dojechac bez
zwalniania, a kolejne etapy zaczynal od 80% a nie od 100 :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.21 11:02 Cavallino
- 23.11.21 11:28 J.F
- 23.11.21 11:46 Cavallino
- 23.11.21 12:29 cyklista
- 23.11.21 12:41 Cavallino
- 23.11.21 13:45 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.21 14:07 J.F
- 23.11.21 14:09 J.F
- 23.11.21 14:31 Cavallino
- 23.11.21 17:31 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów