  • Data: 2021-11-23 11:28:53
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Nov 2021 11:02:32 +0100, Cavallino wrote:
> [...]

    [...]
    > Ale w jakim?

    Jakims takim przecietnym nie Twizzy.
    Moze byc np Tesla.

    > Jak bardzo wolno będziesz jeździł.
    > Względnie latem.
    > Względnie w bardzo oszczędnym modelu.

    Lato ok - moze byc lato.

    Ciekawe, jak wolno trzeba jechac Mirai na te 0.75kg ..
    no ale jesli ma slabą sprawnosc, to jest czym ogrzewac w zimie :-)

    > To co pokazuje komputer pokładowy, o ile o nim piszesz, to dość
    > przybliżone wartości.

    Ok.

    > Albo zacząć liczyć ile czasu spędzasz na postojach....
    > Kolejka do damskiego wc może być spora, więc o prostacie wtedy ciężko gadać.

    Jak jade sam to niewiele :-)
    I nie staje co 2h :-)

    > No to poniżej 30 kWh,

    29.4

    >więc przejedzie bliżej 300 niż 200 km.

    244 :-)

    > Tak - to jest odpowiedni czas na przerwę.
    > Takie też są ustawienia domyślne w systemach kontrolujących zmęczenie
    > kierowcy.

    A w ciezarowce 4.5h ...

    J.