  • Data: 2021-11-23 14:07:19
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Nov 2021 11:46:37 +0100, Cavallino wrote:

    > To zdecydowanie nie jest przeciętny elektryk.
    > Przy jakiej prędkości?

    To jest wlasnie pytanie - jak wolno trzeba jechac, zeby Mirai spalila
    0.75kg wodoru/100km, ile kWh/km bedzie zuzywal przy takiej predkosci
    BEV.

    Bo chcialem policzyc sprawnosc Mirai, a tu rozrzut podaja
    od 1.6 do 0.7kg /100km

    > No właśnie.

    > Jakieś kłopoty z dzieleniem?

    Film bylo se obejrzec.

    213km i sorry - musze zwolnic, zeby na stacje dojechac :-)

    > Wyczynowcy zawsze mają inne limity, nie wiem co Cię tak dziwi.

    Ale w ciezarowce to zaden wyczynowiec, ot - zwykly pracownik.

    J.