    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Date: Tue, 13 Nov 2012 23:28:05 +0100 (CET)

    On 2012-11-12, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> [...]

    rx65 sprawdza się całkiem dobrze. W miastach i na drogach z duza iloscia
    przydrożnych interesów niestety duzo falszywych alarmow. Na szczescie
    zazwyczaj po sile sygnału łatwo je mozna wyeliminowac.

    > Eeee tam, FR w mieście stoją w stałych miejscach i zazwyczaj się idzie
    > zorientować wystarczająco wcześniej który sieje.
    > Ja przynajmniej nie mam z tym problemu.
    > Gorzej właśnie na trasie której nie znasz, bo przecież nie będziesz hamował
    > przy każdym alarmie, z których 99% jest fałszywych.

    Wspomagam sie tomtomem co pika przed radarami.
    Do tego rx65 z ustawieniem, zeby pokazywał siłę sygnału cyfrowo i
    zazwyczaj da się rozpoznać na czas załadowaną stacjonarkę. Najtrudniej
    wykrywa te walące z tyłu. Jedne lepiej inne gorzej. Dość powiedzieć, że
    wciągu pół roku od zakupu żadne foto nie błysnęło.

    Z suszarami nie ma problemu bo wykrywa je na kilometr nawet. Laserow
    malo dosc na drogach to nie mam dobrego porownania a tajnego ITD jeszcze
    nie spotkalem to nie wiem.

    Zazwyczaj się i tak trafi na ludzi zwalniajacych do 50 przed
    fotoradarami na ograniczeniach do 70 albo nawet 90 wiec ciezko złapać
    fote ;)

    --
    WildS