  • Data: 2012-11-13 20:25:43
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-13 14:35, t? pisze:
> [...]
    -zestaw-max-
    > i2778888061.html
    >
    > Średnio to opłacalne, zwróci się dopiero po 10 mandatach za 51+ km/h. :)

    jest jeszcze pytanie czy w ogóle działa...

    > A ja z 5 czy 6. ;)

    czyli masz gorszą antenę do CB ;) choć jak powszechnie wiadomo nasza
    policja chce zniszczyć resztki polskiej myśli technologicznej na naszych
    drogach żebyśmy wszyscy nabijali kabzę zachodnim koncernom (bo myślisz
    że jak zabiorą ci prawko to znajdziesz taksówkę FSO? ;)

    Lukasz