-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Tak się ginie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
<1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
<n...@4...net>
<mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
<15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
<55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 13 Aug 2015 10:02:54 +0200
Message-ID: <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1439452975 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4789 89.77.179.152:53671
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1761
X-Received-Body-CRC: 584707642
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567134
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 13 Aug 2015 09:13:30 +0200, Miroo napisał(a):
> W dniu 2015-08-13 o 00:51, Tomasz Pyra pisze:
>> Tu trening:
>> https://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg
>
> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.
Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.
Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
toru jazdy.
A żeby trafiać w punkt trzeba po prostu ćwiczyć, bo moment chwilowego
odzyskania przyczepności który przerzuca tył na drugą stronę zawsze
zaskakuje.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 10:15 Shrek
- 13.08.15 11:06 Miroo
- 13.08.15 11:07 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 11:13 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 14:20 Myjk
- 13.08.15 21:05 janusz_k
- 14.08.15 01:05 J.F.
- 14.08.15 01:48 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:52 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:54 Tomasz Pyra
- 18.08.15 17:50 newsman
- 19.08.15 02:24 Tomasz Pyra
- 19.08.15 07:12 dddddddd
- 24.08.15 01:43 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=