eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak się ginieRe: Tak się ginie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Tak się ginie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
    <1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
    <n...@4...net>
    <mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
    <15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
    <55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 13 Aug 2015 10:02:54 +0200
    Message-ID: <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1439452975 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4789 89.77.179.152:53671
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1761
    X-Received-Body-CRC: 584707642
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567134
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 09:13:30 +0200, Miroo napisał(a):

    > W dniu 2015-08-13 o 00:51, Tomasz Pyra pisze:
    >> Tu trening:
    >> https://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg
    >
    > A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?

    Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.

    Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
    Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.

    Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
    toru jazdy.

    A żeby trafiać w punkt trzeba po prostu ćwiczyć, bo moment chwilowego
    odzyskania przyczepności który przerzuca tył na drugą stronę zawsze
    zaskakuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: