  • 1. Data: 2015-08-10 16:31:45
    Temat: Tak się ginie
    Od: Tom <T...@g...com>

    5 osób na miejscu, jedna w ciężkim stanie, ojciec matka syn żona i dziecko

    piękna pogoda, super warunki, prosta dobra droga
    40 lat - chyba w tym wieku powinno się mieć mózg?

    "ale miałem fajną fure Hyundai Solaris"

    http://www.liveleak.com/view?i=199_1439203525

  • 2. Data: 2015-08-10 16:46:08
    Temat: Re: Tak się ginie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2015 16:31:45 +0200, Tom napisał(a):
> [...]
    > piękna pogoda, super warunki, prosta dobra droga
    > 40 lat - chyba w tym wieku powinno się mieć mózg?

    No ale wiesz - tego braku mozgu trudno sie dopatrzec.
    Co zawinilo ? Opony, diagnosta, projektant, wiatr ?

    Kierowca ktory nie zwolnil na czas, czy ktory zwolnil ...
    nieumiejetnie.

    Bo ze szybko jechal, to jeszcze nie powod :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-08-10 17:00:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Monday, August 10, 2015, 4:31:45 PM, you wrote:

> [...]
    > piękna pogoda, super warunki, prosta dobra droga
    > 40 lat - chyba w tym wieku powinno się mieć mózg?

    A ja chciałbym wiedzieć, dlaczego nagle zaczęło nim tak rzucać...
    Opona?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-08-10 17:29:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > A ja chciałbym wiedzieć, dlaczego nagle zaczęło nim tak rzucać...
    > Opona?

    Opona albo przyczepa. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-08-10 17:31:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Aug 2015 16:31:45 +0200, Tom

    > "ale miałem fajną fure Hyundai Solaris"

    "Tylko zapomniałem o serwisowaniu amortyzatorów".

    Cóż, szkoda niewinnych jadących z idiotą...
    Ale dobrze, że wpadł na tira a nie na inną osobówkę,
    gdzie jechałaby inna rodzina... :/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2015-08-10 17:50:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, August 10, 2015, 5:29:56 PM, you wrote:

    > Opona albo przyczepa. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

    Przyczepy na drugim filmie nie zauważyłem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-08-10 18:01:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Aug 2015 16:46:08 +0200, J.F.

    > No ale wiesz - tego braku mozgu trudno sie dopatrzec.

    Pierwsze 8 sekund filmu nic Ci nie mówi? :P

    > Co zawinilo ? Opony, diagnosta, projektant, wiatr ?

    Przecież miota nim w pionie na prostej drodze.
    Amory zjechane na amen... i tak się kończy jazda.

    U nas też widuję całkiem niemało pojazdów, gdzie każde
    koło żyje swoim życiem, pomimo drogi płaskiej jak lód.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2015-08-10 18:11:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 18:01, Myjk pisze:
    > Przecież miota nim w pionie na prostej drodze.

    I to jest uzasadnienie, że miał zginąć?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-08-10 18:35:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2015 18:01:49 +0200, Myjk napisał(a):
    > Mon, 10 Aug 2015 16:46:08 +0200, J.F.
    > Pierwsze 8 sekund filmu nic Ci nie mówi? :P

    Troche mowi, ale wypadkiem sie nie zakonczylo :-)

    > Przecież miota nim w pionie na prostej drodze.
    > Amory zjechane na amen... i tak się kończy jazda.

    No, mam troche starych samochodow - tak sie nie zachowuja.
    I wiem jak buja auto bez amorow kompletnie.

    > U nas też widuję całkiem niemało pojazdów, gdzie każde
    > koło żyje swoim życiem, pomimo drogi płaskiej jak lód.

    To sie nazywa niezalezne zawieszenie :-)

    Jakis przyklad moze ? filmow na YT z polskich drog sporo, powinienes
    szybko znalezc, skoro tak niemalo.

    J.

  • 10. Data: 2015-08-10 21:28:16
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik "Tom" <T...@g...com> napisał w wiadomości
    >5 osób na miejscu, jedna w ciężkim stanie, ojciec matka syn żona i dziecko
    >
    > piękna pogoda, super warunki, prosta dobra droga
    > 40 lat - chyba w tym wieku powinno się mieć mózg?
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=199_1439203525

    Wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.
    Wyprzedzanie na skrzyżowaniu.
    Debil kierowca.

    Już przed wyminięciem TIRa zaczęło go nosić,
    miał 5 sek. na opanowanie samochodu.
    Widac że jechał dość szybko.