  • Data: 2015-08-13 10:15:51
    Temat: Re: Tak się ginie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-13 09:59, Miroo wrote:

    > I w dodatku kontrować o połowę wcześniej niż się wydaje.
    > Ale tak na oko moim zdaniem hamowanie w takiej sytuacji tylko pogarsza
    > sprawę, bo pojawia się nadsterowność.

    Dlatego delikatnie. Z takim poślizgiem jest tak, że większość ludzi go
    nie wyprowadzi, więc trzeba kombinować jak tu się zatrzymać. Bo jak
    zaczniesz przyspieszać, to większość ludzi też się wyłoży, tylko dalej i
    z większą prędkością. Tyle mojego zdania. Może i najlepiej dać w palnik,
    kontrować mało i wcześniej, tylko ja zdaję sobię sprawę, że pewnie mi
    się to nie uda i skończy się "ostatnią kontrą: i dalej zależy od szczęścia.

    > Dodanie gazu połączone z
    > wyciszaniem "harmonicznych" kierownicą powinno lepiej zadziałać.
    > Ale to tylko teoria.

    Mój znajomy instruktor mówił, że jak nie masz naprawdę dobrych
    umiejętności to praktyka jebie toerię. A naj masz umiejętności, to
    zwykle i tak nie masz miejsca na drodze na efektowne wygibasy;)

    Shrek.