-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Sun, 18 Jan 2015 21:22:48 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 9
Message-ID: <m9h4pn$nq1$1@node1.news.atman.pl>
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54bbbb3f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ggh6$mkm$1@srv.chmurka.net>
<kp5d8ltih842.fmqxhcia3gfn$.dlg@40tude.net> <m9gm2j$scc$1@dont-email.me>
<m9gp5k$tsd$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<m9h2cp$ko0$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1421612663 24385 89.76.149.73 (18 Jan 2015 20:24:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jan 2015 20:24:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554323
[ ukryj nagłówki ]
> Problemem wypadku Bublewicza nie była słaba klatka tylko długi czas
> wyjmowania go, czyli to co słusznie lub nie zostało poruszone w tym
> kontekście.
Czy szybciej wyjety by przezyl tego nie wiadomo, na pewno mialby wieksze
szanse a mocniejsza klatka jak wspomnial Tomek z pewnoscia by sie tak nie
pogiela. Nawet uderzona w czuly punkt, wiec to tez ma znaczenie.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.15 21:32 J.F.
- 18.01.15 21:41 k...@g...com
- 18.01.15 21:40 Czesław Wiśniak
- 18.01.15 21:46 J.F.
- 18.01.15 21:54 jerzu
- 18.01.15 21:59 Budzik
- 18.01.15 21:59 Budzik
- 18.01.15 21:59 Budzik
- 18.01.15 22:00 jerzu
- 18.01.15 22:02 Michał Jankowski
- 18.01.15 22:11 re
- 18.01.15 22:23 Michał Jankowski
- 18.01.15 22:53 J.F.
- 18.01.15 23:22 Tomasz Pyra
- 18.01.15 23:37 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe