-
Data: 2015-01-18 23:37:38
Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 18 Jan 2015 20:21:49 +0100, re napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra"
>
>>>on siłą bezwładności pewnie był
>>> rzucony głową w latarnię i szybka śmierć.
>>
>> Czasem jednak przydaje sie ESP.
>> Facet był bez szans. Nawet Bublewicz, ktory mial klatke nie przezyl
>> podobnego wypadku
>
> Inna sprawa, że te klatki za czasów Bublewicza były mizerne - jedna rurka
> wzdłuż drzwi, druga po słupku i to było wszystko.
> ---
> Problemem wypadku Bublewicza nie była słaba klatka tylko długi czas
> wyjmowania go, czyli to co słusznie lub nie zostało poruszone w tym
> kontekście.
To że drzewo weszło do środka było wynikiem ówczesnych klatek które były
bardzo słabe.
Potem istotnie bardzo długo czekał na pomoc, a na koniec trafił do jakiegoś
słabego szpitala.
Gdyby taki wypadek zdarzył się dziś prawdopodobnie współczesna klatka by to
wytrzymała na tyle, że sam by wysiadł, najpóźniej po kilku minutach
nadjechałby odpowiednio wyposażony wóz strażacki, śmigłowcem
przetransporotwanoby go do przyzwoitego szpitala.
A co do zabezpieczenia samochodu, to dziś dużo lepiej zabezpieczone auta
spotyka się na KJS, a minimalne wymogi dla klatki, do startu w jakimkolwiek
rajdzie są znacznie wyższe niż wtedy.
To co miał Bublewicz wyglądało tak:
http://shop.racingfuel.biz/images/product/f/ford-sie
rra-rs-cosworth-2-doors-omp-roll-cage-256px-256px.jp
g
A to co mają współczesne rajdówki wygląda tak:
http://atlasteam.gr/eshop/catalog/images/18.jpg
Do tego nie wiem jakie były wtedy zwyczaje dotyczące materiałów z których
klatki się budowało.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.15 23:42 Scobowski
- 18.01.15 23:42 Michał Jankowski
- 18.01.15 23:48 masti
- 19.01.15 00:27 Tomasz Pyra
- 19.01.15 00:43 masti
- 19.01.15 00:59 Budzik
- 19.01.15 01:18 Czesław Wiśniak
- 19.01.15 01:36 J.F.
- 19.01.15 01:43 J.F.
- 19.01.15 01:46 J.F.
- 19.01.15 01:58 Tomasz Pyra
- 19.01.15 02:02 Tomasz Pyra
- 19.01.15 08:28 Big Jack
- 19.01.15 09:26 Czesław Wiśniak
- 19.01.15 10:08 Pawel O'Pajak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=