  • Data: 2015-01-18 22:02:23
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-18 o 20:29, J.F. pisze:

    > Troche inne uderzenie mialem na mysli - patrzac na pierwsza czesc
    > filmu to jest tylko lekko skrecony od toru ruchu - z kilkanascie
    > stopni. Przod jest nierozbity wiec slup ominal, i gdyby z taka
    > niewielka odchylka "otarl sie" o slup, ktory zdarlby drzwi, i gdzies
    > tam w tylnej czesci zahaczyl o tylne kolo.
    > Patrze na ujecie z drugiej kamery i prawie nic tam nie widac, ale nie
    > wyglada mi to na suniecie bokiem, tylko wlasnie jak wyzej, i to wrecz
    > pod odwrotnym katem -zdazyl juz skontrowac

    Puść sobie w zwolnionym tempie. Pod sam koniec filmu z pierwszej kamery
    samochód zahacza o krawężnik, co przyspiesza jego obrót w prawo - na
    ostatnich 2 klatkach już tył wyprzedził przód.

    Z drugiej kamery widać, że samochód - już w pozycji 3/4 tyłem - uderza w
    słup bramownicy tylną częścią drzwi kierowcy. Samochód rozpada się na
    części, przód okręca się i nieruchomieje na słupie, tył odlatuje w siną dal.

    Wina kierującego jest oczywista, ale barierka to tam powinna być (inna
    sprawa, że wtedy by się odbił i zderzył z innymi)...

    MJ