  • Data: 2018-09-20 17:01:09
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Nie nie - wez ten edytor co uzywasz do ksiazek, nie wiem czy to Word,
    > Openoffice, czy vi+Tex, otworz nowy dokument, wpisz tam "Hello World",
    > rob wydruk do PS ... i zacytuj co wyszlo.

    %%Page: 1 1
    TeXDict begin 1 0 bop 166 255 a Fa(Hello)240 b(World!)p
    eop end
    %%Trailer
    userdict /end-hook known{end-hook}if
    %%EOF

    Przed tym dołączył standardowy prolog długości kilku kB. Standardowy,
    przekopiowany z pliku. Czasem każę mu wstawić inny lub dodaję własny.

    > No zachodzi ciekawe pytanie - czyj PS jest lepszy - Twoj, czy ich :-)

    Akurat ten jest bardzo dobry, lepszego bym nie napisał. Ale w większości
    przypadków programy (napisane przez ludzi) generują taką postscriptową
    kaszanę, że nikt się w tym nie łapie.

    Jarek

    --
    Ludzie ludziom zgotowali ten los.